تیم والیبال دختران باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس کاشان قهرمان مسابقات والیبال جام باشگاه های بانوان ایران شد.

فاطمه حسیبی، مدیرعامل باشگاه باریج اسانس، در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: این تیم در دیدار فینال و رده بندی مسابقات والیبال جام باشگاه‌های بانوان ایران، که هفت اسفند ماه در قزوین برگزار شد مقتدرانه موفق به کسب این مقام شد.

وی با اشاره به به برگزاری فینال این دوره از مسابقات، بین دو تیم بانوان باریج اسانس کاشان و اکسون تهران گفت: دختران کاشانی در پایان این رقابت‌ها توانستند با نتیجه ۳ بر یک حریف تهرانی خودشان را شکست دهند و به مقام قهرمانی مسابقات والیبال جام باشگاه‌های بانوان ایران دست پیدا کنند.

به گفته وی، در این دیدار، ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع تیم باریج اسانس به پایان رسید، در ست دوم هم کاشانی‌ها با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ حریف خود را شکست دادند، اما در ست سوم این تیم اکسون تهران بود که با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ توانست با پیروزی از زمین بازی خارج شود و در ست چهارم بود که شیردختران کاشانی غیرتمند حاضر شدند و توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ حریف خود را شکست دهند و کاپ قهرمانی را بالای سر خود ببرند.

حسیبی، کسب مقام سومی برای قزوین میزبان مسابقات در دیدار رده بندی و بازی با مهاباد را یادآورشد و گفت: در دور برگشت مسابقات والیبال جام باشگاه‌های بانوان ایران که از ۴ اسفندماه آغاز شده بود، تیم بانوان باریج اسانس با تیم‌های مدرن مشهد و مهاباد و نفت آغاجاری در گروه B. هم گروه بود.

وی افزود: در این گروه، تیم بانوان باریج اسانس در دیدار اول خود توانست با نتیجه ۳ بر صفر تیم مدرن مشهد را شکست دهد و دیدار دوم کاشانی‌ها با مهاباد بود که با نتیجه سه بر صفر به نفع باریج اسانس به پایان رسید. دیدار سوم نیز با تیم نفت آغاجاری بود که این دیدار هم با نتیجه ۳ بر صفر به نفع کاشانی‌ها به پایان رسید.

به گفته وی، در دیدار ضربدری تیم باریج اسانس و شهرداری قزوین رو در روی هم صف آرایی کردند که در پایان این دختران کاشانی بودند که با غلبه بر میزبان مسابقات، راهی دیدار فینال شدند.

حسیبی در پایان تصریح کرد: فاطمه عنایت، ریحانه داورپناه، الهه حلاج، صبا ایدلخانی، شبنم نوروز، زویا خالقی، فاطمه زیدآبادی، فاطمه احمدی، سمیه شیرزای، افروز کریمی، زهرا کریمی، سوگند سلیم، فاطمه ابراهیمی، فاطمه طاهری، عاطفه جمالی، ملیکا ارشدی، طوبی حسین زاده و سارا مسیحی به سرمربیگری خانم خمسه و کمک مربیگری خانم‌ها داودی، ترکی و محلوجی به عنوان بدن سازدر ترکیب تیم بانوان باریج اسانس حضور دارند.
 
انتهای پیام/م
 

قهرمانی تیم والیبال دختران باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس کاشان

برچسب ها: اخبارورزشی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.