مدیر حوزه علمیه خواهران نایین با اشاره به اینکه عید نوروز بهترین فرصت تبلیغی است گفت: مبلغان حوزه علمیه در روز‌های پایانی سال از مهمانان نوروزی این شهرستان استقبال می‌کنند.

مریم جبلی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فت: طلاب حوزه علمیه، به عنوان مبلغ و خادم افتخاری امامزاده سلطان علی (ع) نایین به فعالیت در این آستان مشغول می‌شوند و از میهمانان نوروزی استقبال می‌کنند.
به گفته وی؛ مبلغان حوزه در این ایام به امر مشاوره، پاسخگویی به سوالات شرعی و تصحیح قرائت نماز خواهند پرداخت.

جبلی با اشاره به اینکه اکثر زائران امامزاده سلطان سید علی در عید نوروز مسافر و غیر بومی هستند گفت: در ایام نوروز یک نفر از طلاب مسئولیت خوش آمدگویی به زائران و امر به معروف کسانی که پوشش مناسب ندارند و وارد حرم مطهری شوند، پرداخته و با توزیع چادر آن‌ها را به داخل رواق هدایت می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران نایین در ادامه گفت: با توجه به اینکه در ایام عید شاهد حضور تعداد زیادی از مسافران هستیم، و احتمال اینکه در صحن مطهر نظافت رعایت نشود، در کنار مبلغان تعدادی از طلاب به عنوان خادم افتخاری به نظافت فضای داخلی صحن و رواق می‌پردازند تا مسافران از فضای با نشاط تری استفاده کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران در پایان گفت: فعالیت مبلغان و خادمان از۲۷اسفندماه شروع و تا۱۶ فروردین همه روزه یک ساعت به اذان مغرب و تا یک ساعت بعد از اذان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ف

مبلغان حوزه علمیه در روز‌های پایانی سال از مهمانان نوروزی استقبال می‌کنند

برچسب ها: نوروز ، حوزه علمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
خدا خیرشان دهد
آخرین اخبار