هم اکنون همه جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده است و جاده چالوس با یک ساعت تاخیر یکطرفه می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات جاده‌های کرج – چالوس و هراز محدوده امامزاده هاشم از ساعت ۱۵ امروز قطع شده است، گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در این جاده‌ها بدون زنجیر چرخ امکان پذیر است.
 
وی با بیان اینکه با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی بارش پراکنده از نیمه‌های امشب دوباره آغاز می‌شود ، گفت: به رانندگان توصیه می شود برای تردد در محور‌های هراز و چالوس زنجیر چرخ و سوخت کافی به همراه داشته باشند.
 
سرهنگ قدمی با بیان اینکه ارتفاعات جاده سوادکوه محدوده گدوگ و جاده کیاسر محدوده تلمادره مه گرفتگی و بارش باران گزارش شده است گفت: رانندگان هنگام تردد در این محور به دلیل نداشتن دیدکافی از نور پایین استفاده کنند.
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری، هم اکنون از لحاظ شرایط آب و هوایی جاده‌های محور‌های ساحلی بارش باران گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز و چالوس به دلیل بارش برف از شمال به جنوب نیمه سنگین است، گفت: ترافیک در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.



جاده چالوس یا یک ساعت تاخیر یکطرفه می‌شود

 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه به دلیل تخلیه بار ترافیکی و کاهش حجم خودرو‌ها از ساعت ۱۵ از کرج به مرزن آباد ممنوع شد.
 
سرهنگ قدمی گفت: آمدوشد انواع وسایل نقلیه با اعلام ماموران پلیس راه مستقردرمحل از ساعت ۱۸ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.
 
وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.