مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از افزایش مشارکت خیران زنجانی در مرحله اول جشن نیکوکاری خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید مطهری سپاه ناحیه زنجان از افزایش مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی این نهاد خبر داد.
این مقام مسئول در این دیدار با اشاره به اینکه خدمات این نهاد به جامعه هدف خود در کنار استفاده از منابع داخلی و اعتبارات دولتی بر اساس حضور و مشارکت مردم شکل می‌گیرد، گفت: راهبرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه مشارکت‌های مردمی، ترویج همدلی و ارتقاء مسئولیت‌های اجتماعی اقشار مختلف جامعه در برابر نیازمندان است.

وی بابیان اینکه مشارکت خیران، توان پاسخگویی این نهاد به نیازمندان را افزایش می‌دهد، افزود: حضور و مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد موجب افزایش رضایتمندی جامعه هدف این نهاد شده و کارکرد‌های نظام در حوزه محرومیت‌زدایی را ارتقاء می‌دهد.

صفری ادامه داد: با همین نگاه و تعاملات اثربخش برون‌سازمانی، گفتمان سازی مناسب از طریق ائمه جمعه ، فضاسازی رسانه‌ای و همراهی سایر نهاد‌های استان به‌ویژه نیروی مقاومت بسیج، نصاب مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان ارتقاء چشمگیری یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان یکی از برنامه‌های اجرایی این نهاد در روز‌های پایانی سال را برگزاری جشن نیکوکاری باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی در آستانه سال نو عنوان کرد و گفت: مرحله دوم جشن نیکوکاری با همکاری نیروی مقاومت بسیج، صداوسیما، آموزش‌وپرورش و کمیته امداد استان زنجان روز‌های ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ اسفند هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی میزان کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مرحله اول جشن نیکوکاری مناسب اعلام کرد و ادامه داد: میزان مشارکت خیران زنجانی در مرحله اول جشن نیکوکاری که از ابتدای دی‌ماه سال جاری آغازشده، نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

صفری با قدردانی از همکاری‌های نیروی مقاومت بسیج در خصوص همکاری با این نهاد به‌ویژه برگزاری مناسبت‌های مختلف، افزود: امیدواریم با همکاری سایر نهاد‌های استان به‌ویژه نیروی مقاومت بسیج، صداوسیما و آموزش‌وپرورش کمک‌های قابل‌توجهی برای تأمین بخشی از نیاز‌های جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان در آستانه سال نو جمع‌آوری شود.


انتهای پیام / ک 

مرحله دوم جشن نیکوکاری روز‌های ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ اسفند هم‌زمان با سراسر کشور در زنجان نیز برگزار می‌شود

 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.