مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، داشتن طرح عملیاتی را رمز موفقیت در مسئولیت اجتماعی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دومین سمینار بین المللی CSR (مسئولیت اجتماعی شرکتی) با عنوان مسئولیت اجتماعی صنایع، محرومیت زدایی و توسعه منابع انسانی با حضور دکتر مارتین نیورایتر؛ مدیرکمپانی CSR اتحادیه اروپا، غلامرضا شریعتی؛ استاندار استان خوزستان، احمد محمدی؛ مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، بهزاد محمدی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و محمد فاضلی؛ مشاور وزیر نیرو در تالار همایش امام رضا (ع) شهرک نفت برگزار شد.

 احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در این سمینار گفت: برای انجام فعالیت ها در حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به مردم پیرامون تأسیسات و صنایع و نیز حرکت در مسیر تحقق اهداف نیازمند اقدام عملی هستیم، بنابراین خروجی اینگونه سمینارها علاوه بر نشان دادن نقشه راه و تبیین استراتژی ها باید به ارائه یک طرح و برنامه عملیاتی منتج گردد.

وی به ظرفیت های بالا و منابع متعدد استان خوزستان اشاره کرد و افزود: درصورتی که نظم و نظام مشخصی جهت طراحی، برنامه ریزی، اولویت بندی، توزیع و تسهیم مناسب به منظور سرمایه گذاری در حوزه مسئولیت اجتماعی ارائه گردد می توان برنامه ای مدون، همگرا و هم راستا را پیاده نمود و با پرهیز از موازی کاری در جهت محرومیت زدایی مناطق کمتر برخوردار گام های مهمی برداشت.

محمدی حجم بالا و متنوع منابع و نیروی انسانی مستعد در استان را ۲ پارامتر اساسی برای فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: با تفکر و اندیشه صحیح و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم می‌توان بر مشکلات غلبه کرد و به ایجاد نشاط، توسعه و امنیت پایدار در جامعه کمک نمود.

مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: استان خوزستان ظرفیت و پتانسیل بالایی در ایجاد کسب و کار و توسعه کشور دارد به طوری که می‌تواند به عنوان یک قطب و کانون اصلی صدور خدمات فنی و مهندسی به سایر کشور‌ها نیز درنظر گرفته شود.

این مقام مسئول همچنین به طرح‌های نوفلرینگ (جلوگیری از سوزاندن گاز‌های مشعل) پرداخت و بیان داشت: کار‌های مطالعاتی این پروژه‌ها به اتمام رسیده و بزودی وارد فاز اجرایی می‌شوند.

وی در پایان به طرح افزایش و نگهداشت تولید موسوم به ۲۸ مخزن اشاره و اظهار کرد: در این طرح ۴ درصد از صورت وضیعت‌ها به حوزه مسئولیت اجتماعی تخصیص داده شده و تلاش خواهیم کرد پیمانکارانی را پرورش دهیم که به صورت حرفه‌ای به امور مسئولیت اجتماعی بپردازند.

انتهای پیام/گ

داشتن طرح عملیاتی رمز موفقیت در مسئولیت اجتماعی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار