برانکو: هواداران یار دوازدهم من هستند/ متاسفم که نیمکت ما به سمت داور بازی نرفت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جا دارد از هواداران‌مان تشکر کنم که زیر باران تشویق خودشان را قطع نکردند.

برانکو: هواداران نیروی بزرگ و یار دوازدهم برای من هستند / متاسفم که نیمکت ما به سمت داور بازی نرفتبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: پیروزی خیلی خوبی قبل از لیگ قهرمانان بدست آوردیم. جا دارد از هوادارانمان تشکر کنم که زیر باران تشویق خودشان را قطع نکردند و همین هواداران نیروی بزرگ و یار دوازدهم برای من هستند. به بازیکنانم هم تبریک می‌گویم که بهترین بازی را ارائه دادند. به هر حال خیلی ساده نیست که در خانه خود بتوانیم ۶۵ درصد مالکیت توپ داشته باشیم و چندین فرصت گلزنی ایجاد کنیم. به بازیکنان به علت پیشرفت و بهبود روز به روزشان تبریک می‌گویم.

برانکو درباره داور و اعتراض بازیکنان پرسپولیس به او بیان کرد: بازیکنان نفت دور داور را نگرفتند؟ من متأسفم که نیمکت ما دور داور را نگرفت. نیمکت ما هم باید می‌رفت. تا به حال دیده‌اید که داور اصلی بیاید از داور پنجم کمک بگیرد؟ شاید در بازی فولاد از داور پنجم مشورت گرفتند؟ چطور داور ابتدا سوت می‌زند و پنالتی می‌گیرد، اما بعد از آن می‌رود از داور پنجم می‌پرسد که پنالتی بگیرد یا نه! من آخر بازی چهار بار به داور تبریک گفتم. در مورد داوری شما باید نظر بدهید. چرا از داور سوال نپرسیدید؟ به نظر من داور عالی بود. داور بازی مشکل داشته که درباره داوری سئوال پرسیدید و او گل ما را قبول نکرد، بازیکن اخراج نکرد و نحوه اعلام پنالتی اش هم درست نبود.

برانکو درباره عملکرد بودیمیر هم اظهار کرد: انتظار داریم که این بازیکن بهتر و بهتر شود و نیاز به زمان است تا خودش را با تیم تطبیق دهد. همین طور ترابی امروز هم نشان داد که عالی است. از عملکرد بازیکنان راضی هستم و بازیکنانم بهترین نمایش را داشتند. حیف که گل‌های بیشتری نزدیم، اما گل‌ها هم از راه می‌رسند. مهم این است که همچنان با پدیده در صدر جدول هستیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و بازی بعدی ما هم با پاختاکور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار