پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد برای جلوگیری از تخلفات رانندگان دست به اقدام جالبی زد.

اقدام جالب پلیس راهنمایی رانندگی +تصویر

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی و قانون‌گریزی همواره یکی از علل بروز مشکلات، معضلات و حوادث ترافیکی در همه جوامع است که متناسب با بافت فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و جغرافیایی جوامع، میزان و نوع آن متفاوت خواهد بود.

آمار حوادث ترافیکی در ایران نشان دهنده میزان بالا و غیرمتعارف تخلفات رانندگی است که هر ساله زیان‌های جبران‌ناپذیر اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی زیادی را باعث می‌گردد. لذا پیشگیری از تخلفاتی که فقط به واسطه بی‌توجهی و بی‌مبالاتی عامل انسانی صورت می‌گیرد، به عنوان شاخصی اساسی در پیشگیری و تعدیل حوادث ترافیکی موثر خواهد است.

از این رو پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد دست به اقدام جالبی زد. بر این اساس متخلفینی که باید به پارکینگ بروند، می‌توانند روزی یک ساعت ماشین خود را برچسب بزنند و در میدان‌های شهر در دید عموم بذارند. در ادامه تصویری از اجرای این قانون جالب در مشهد مشاهده می‌کنید.

اقدام جالب پلیس راهنمایی رانندگی +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فتح الله احمدیان.
۲۳:۰۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
درود به شرف و شرافت پلیسهائی که درد مردم رو می فهمند و میدونن مردم توان پرداخت جریمه رو ندارن،
ای کاش میتونستم به تصویر بکشم،که در همین چندروز گذشته وقتی ناخواسته پشت ماشین با تلفن همراه صحبت میکردم پلیس نگهم داشت،با خودم گفتم ۹۰هزار تومن جریمه روشاخمه،اما این پلیس فرشته اخلاقآ و بدون جریمه و با خواهش ازمن خواست دگه تکرار نشه.به شرافتم قسم تا آخر عمرتکرارنخواهم کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
من يه پيشنهاد بهتر دارم
متخلفا اگه نميخوان برن پاركينگ باس چند جلسه آموزشي شركت كنن