نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت : همه مشکلات ارتباطی به تحریم ندارد چون ما کشور تحریم ندیده‌ای نبودیم و می‌توانیم با نیروهای توانمند مشکلات را حل کنیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی امروز در دومین همایش مدیریت و کارآفرینی اظهار کرد: امسال تحریم‌های ظالمانه‌ای را پشت سر گذاشتیم که کمر مردم را خم کرد، وقتی قدرت‌های جهان علیه جمهوری اسلامی ایران اتاق فکر تشکیل می‌دهند یعنی ما در مسیر رسیدن به چیزی که شایسته آن هستیم، قرار داریم.

 
وی تصریح کرد: در بعضی زمینه‌ها نتوانستیم زیرساخت‌های لازم برای رفاه جامعه را فراهم کنیم و این امر نیازمند یک مدیریت توانمند است.
 
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: اگر چه نتوانستیم از منابعی که در اختیار کشور بوده است به نحو احسن استفاده کنیم، اما از رشد منفی یک به رشد مثبت رسیدیم.
 
سعیدی تأکید کرد: همه مشکلات ربطی به تحریم ندارد، چون ما کشور تحریم ندیده‌ای نبودیم و می‌توانیم با نیرو‌های توانمند مشکلات را حل کنیم.
 
به گفته نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، رأی ۸۰ درصدی نمایندگان مجلس به طرح به‌کارگیری نشدن بازنشستگان نشان از تلاش مجلس دارد و جایگزینی ۸ هزار مدیر بازنشسته یک قدم مثبت است.
 
وی با اشاره به لزوم حمایت از کسب و کار‌ها گفت:: فعالان اقتصادی مشکلاتی در بحث مالیات بر ارزش افزوده داشتند و با کمک نمایندگان بخش خصوصی توانستیم قانون را اصلاح کنیم.
 
سعیدی تصریح کرد: بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدیم که الگوی اقتصادی کشور باید اسلامی شود و هر جا ضربه خوردیم برای فاصله گرفتن از الگوی اقتصاد اسلامی بوده است.
 
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ۹۰ درصد بودجه‌های مجلس جاری است و تنها برای ۸ درصد بودجه می‌توان برنامه‌ریزی کرد که این ساختار غلط بودجه‌ریزی باید اصلاح شود.
 
انتهای پیام/م
 

کشور تحریم ندیده نیستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.