فرمانده سپاه کاشان با تاکید بر این نکته که در راه انقلاب اسلامی باید همگام و همراه ولایت باشیم ،گفت : حرکت در مسیر انقلاب تنها با سرسپردن به فرامین ولی‌فقیه میسر می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه کاشان امروز در آیین بهره برداری از ساختمان پایگاه بسیج المهدی (عج) کاشان اظهار داشت : انقلاب اسلامی گام اول را با موفقیت پشت سر گذاشته و امروز در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با رهبری داهیانه خود این انقلاب را به پیش می برند.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید به موضوعاتی که در گام اول به  آنها به هر دلیلی پرداخته نشده است توجه شود ، افزود : انقلاب اسلامی بر پایه حاکمیت دینی استوار بوده و پاسخگوی تمامی نیازهای انسانی است و بر همین اساس باید به گونه ای رفتار کنیم که همگان بدانند بهترین الگوی حاکمیتی ، الگوی دینی است.

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه اثبات ضرورت حاکمیت دینی به عنوان بهترین نوع حکومت داری در راستای زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) ضرورت دارد ، ابراز داشت : مردم در بزنگاه‌ها با حضور پرشور خود در صحنه حمایت از نظام نشان داده‌اند که انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)  زنده هستند و حضور  بی نظیر مردم کاشان و اصفهان در تشییع پیکر شهدا نیز گواهی بر این مطلب است.

عمومهدی با بیان اینکه در راه انقلاب اسلامی باید همگام و همراه ولایت باشیم ، گفت : هرکس به سخن ولی‌فقیه گوش سپرد را شنید حرکت وی در مسیر انقلاب درست است اما آن دسته از افرادی که نمی‌خواهند بفهمند حرکت انقلابی و جهادی به چه معناست در مسیری غیر انقلابی حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه بسیج همواره حرکات انقلابی را با دستانی خالی به پیش برده است ، افزود : به لطف خدا فعالیتهای خوبی توسط بسیج انجام شده و تمامی این اقدامات به دست جوانان مومن انقلابی امروز انجام شده که این مهم موجب مباهات است.

انتهای پیام/م

حرکت در مسیر انقلاب با سرسپردن به فرامین ولی‌فقیه میسر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.