عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نسبت به درگیری علیرضا حقیقی و علی خطیر واکنش نشان داد.

واکنش کمیته اخلاق به درگیری حقیقی و مدیر استقلالیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته اتفاق عجیبی در آکادمی انقلاب تهران رخ داد و طی آن علی خطیر، معاون اجرایی باشگاه استقلال تهران در درگیری با علیرضا حقیقی، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان از ناحیه بینی دچار شکستگی شد.

پس از این درگیری علیرضا حقیقی ساعاتی در بازداشتگاه حضور داشت و در نهایت با ارائه وثیقه آزاد شد.

با این وجود باشگاه استقلال برای حمایت از خطیر بیانیه‌ای منتشر و در بخشی از این بیانیه اعلام کرد:

"این پرونده را از طریق مجاری قانونی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری خواهد کرد. باشگاه استقلال به صورت قطعی و کامل این هتک حرمت و گستاخى در یکى از میادین ورزشى را تا حصول نتیجه نهایی دنبال و با توجه به اینکه علیرضا حقیقی پیش از این نیز سابقه چنین اقداماتی داشته است به هیچ وجه از حق و حقوق خود کوتاه نیامده و اجازه نمی‌دهد این توهین به خانواده باشگاه استقلال بی جواب بماند. "

عبدالله سمامی، عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از طریق رسانه‌ها در جریان درگیری حقیقی و خطیر قرار گرفتیم و تاکنون هیچ شکایتی درباره این درگیری به کمیته اخلاق وصول نشده است. هر زمان یکی از طرفین شکایتی به کمیته اخلاق ارسال کند پرونده را به جریان انداخته و حکم مقتضی را هم صادر می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

واکنش باشگاه استقلال به درگیری میان ملی پوش سابق و خطیر

علیرضا حقیقی آزاد شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از درگیری ملی پوش سابق و مدیر استقلالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
حقيقي بايد محاكمه بشود
آخرین اخبار