رئیس پلیس راه مازندران از آغازممنوعیت ورود همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها ازصبح دهمین روز اسفندماه به جاده هراز خبرداد.

سرهنگ علیرضاقدمی رئیس پلیس راه مازندران درگفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  به ممنوعیت یک روزه آمدوشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده‌های چالوس وهراز اشاره کرد و گفت: رفت وآمد انواع تریلر، کامیون وکامیونت از جاده کرج- چالوس ممنوع شد.

وی افزود: آمدوشد همه تریلرها، کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی وفاسدشدنی ازساعت ۸ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۰ اسفند ازجاده هرازممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمدوشد خودرو‌ها درجاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی وروان است.

سرهنگ قدمی از رانندگانی که قصد آمدوشد درجاده‌های مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی ورانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ وتجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کامیون، یکی از وسایل نقلیه موتوری باری است که قسمت بارگیر آن به صورت پیوسته به کشنده متصل است. از کامیون بیش‌تر برای حمل کالا و مواد سنگین استفاده می‌شود و به عنوان ماشین آتش‌نشانی نیز استفاده می‌شود. کامیون‌ها ظرفیت حمل ۶ تن بار یا بیش‌تر را دارند.

مازندران ۱۰هزار و۷۰۰کیلومترراه اصلی وفرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت وجاده کیاسرمازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت‌های ترافیکی درجاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار