دادستان عمومی و انقلاب راور گفت: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام زنان عالم است والگو بودن ایشان ادامه واستمرار الگو بودن پیامبر عظیم الشان اسلام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام  اسماعیل بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب راور گفت: حضرت فاطمه (س) از جایگاه والایی نزد پیامبر (ص) برخوردار بوده اند و جمله مشهورکه می‌فرموند فاطمه پاره تن من است دلالت بر جایگاه رفیع ان حضرت نزد پدر بزرگوارشان دارد.

وی  افزود: جایگاه حضرت فاطمه (س) چنان رفیع و بلند است که پیامبر (ص) در مجلس به احترام ایشان از جا بر می‌خواستند و در تکریم ایشان می‌فرمودند: جانم به فدای شما باشد.

بلوچ زاده افزود: هر انسانی در زندگی اگر بخواهد به سعادت و خوشبختی حقیقی نائل گردد باید به دنبال الگو باشد و بهترین الگو برای زنان و مردان حضرت فاطمه (س) است.

وی گفت: حضرت فاطمه بهترین دختر برای پدر و هم کفو برای حضرت علی (ع) و مادرمهربان برای ائمه هدی (ع) بوده است و تا زمانیکه در خانه شوهر بود هیچگاه مولا علی (ع) از ایشان خشمگین نشدند.

وی بیان داشت: اگرزنان زندگی حضرت زهرا (س) را الگوی رفتاری خویش قرار دهند و از چشم و هم چشمی دست بردارند از بسیاری اختلافات و مشکلات زندگی مشترک برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به صبر و بردباری آن حضرت در زندگی گفت: ایشان هیچگاه از مشکلات زندگی گلایه نکرد و از شوهر خود چیزی مطالبه ننمودند.

وی گفت: در حوزه عفاف و حجاب نیز ایشان سرامد تمام زنان است و اگر جامعه‌ای بخواهد راه صلاح و درستی در پیش بگیرد باید االگوی حجابش حضرت فاطمه (س) باشد چرا که دشمنان از این طریق سعی در نابودی جامعه اسلامی دارند.

دادستان عمومی و انقلاب راور گفت: ایشان به عنوان دختر پیغمبر در جنگ‌ها و غزوات یار و پشتیبان پدر بودند و تمام تلاششان پاسداری از حریم ولایت و امامت بود و در این راه سختی‌های فراوانی را متحمل وسرانجام فدایی ولایت و امامت شدند.
انتهای پیام/ی

حضرت زهرا(س) در حوزه عفاف و حجاب  سرامد تمام زنان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار