ثبت نام دارندگان اسناد حج تمتع تا پایان بهمن ماه ۱۳۸۵ در کاروان‌های خراسان جنوبی از فردا آغاز می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛    نوفرستی مدیر حج و زیارت استان گفت: واجدان شرایط باید از فردا تا ۱۰ اسفندماه برای ثبت نام اولیه به سامانه http://reserve.haj.ir و http://tamatoreserve.haj.ir یا به صورت حضوری به دفاتر زیارتی مراجعه و یکی از کاروان‌های شهرستان محل سکونت خود را انتخاب کنند.

وی افزود: پس از ثبت نام باید حداکثر تا ۷۲ ساعت به همراه مدارکی از جمله اصل قبض ودیعه گذاری اولیه، اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحه‌های آن، اصل و کپی کارت ملی یا شماره تایید شده آن به مدیر کاروان مراجعه کنند.

نوفرستی ادامه داد: در صورت تکمیل نشدن ظرفیت کاروان‌ها تا تاریخ ۱۵ اسفندماه از دارندگان قبوض ودیعه گذاری از تاریخ یک اسفندماه ۸۵ تا ۱۵ اسفندماه ۸۵ که قبلا در سامانه http://reserve.haj.ir با تکمیل و بروز رسانی اطلاعات خود کد رهگیری دریافت کرده اند، ثبت نام خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان هزینه ثبت نام برای کاروان‌ها را از ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بنا بر درجه کاروان اعلام کرد و گفت: با توجه به قوانین، متقاضیان حج تمتع باید هر چه زودتر نسبت به اخذ گذرنامه بین المللی اقدام کنند.

انتهای پیام / ط آ

ثبت نام کاروان‌های حج تمتع ۹۸ از فردا آغاز می شود

برچسب ها: حج و زیارت ، زائر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.