پس از آنکه ادعای دروغ خبرگزاری ایرنا درباره ترند شدن #ظریف_بمان، بر اساس آمار و مستندات تکذیب شد، روزنامه‌ اصلاح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌طلب آفتاب یزد این ادعای دروغین را تکرار کرد.

ادعای دروغ ایرنا درباره هشتگ #ظريف_بمان به آفتاب یزد هم رسید! آفتاب یزد هم ادعای دروغ ایرنا درباره هشتگ #ظريف_بمان تکرار کرد!

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دوشنبه شب محمدجواد ظریف به خاطر گلایه‌هایی که از حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان داشت، خبر استعفای خود را در اینستاگرام منتشر کرد. انتشار این خبر در فضای مجازی موجی از واکنش‌ها را  به دنبال داشت.

در همین راستا خبرگزاری دولتی ایرنا مدعی شد کاربران شبکه اجتماعی توییتر روز سه‌شنبه در واکنش به استعفای ظریف، با هشتگ #ظریف_بمان خواستار ماندن وی در ریاست دستگاه دیپلماسی کشور شدند؛ به طوری که این هشتگ به ترند نخست توییتر تبدیل شده است.

این در حالی است که برخلاف خبرسازی‌ کذب خبرگزاری دولتی ایرنا، نه‌تنها هشتک #ظریف_بمان در توییتر تبدیل به ترند یک نشد، بلکه بر اساس آمار و مستندات پرکاربردترین هشتک‌ها در واکنش به استعفای ظریف #فرار_ظریف و #دولت_ناهماهنگ بود.

ادعای دروغ ایرنا درباره هشتگ #ظريف_بمان به آفتاب یزد هم رسید!

پس از آنکه انتقادها به این خبرسازی دروغین ایرنا بالا گرفت، این خبرگزاری تیتر خبر خود را از جمله‌ «هشتگ #ظریف_بمان ترند نخست توییتر فارسی شد» به «توجه کاربران به هشتگ ظریف بمان» تغییر داد و کلیه کلمات ترند را از خبر خود حذف کرد.

اما ماجرا به اینجا ختم نشد و امروز روزنامه‌ اصلاح‌طلب آفتاب یزد تیتر یک صفحه‌ نخست خود را به این موضوع اختصاص داد و با تیتر «ظریف بمان هشتگ نخست توییتر شد»، ادعای دروغ خبرگزاری ایرنا را تکرار کرد.

ادعای دروغ ایرنا درباره هشتگ #ظريف_بمان به آفتاب یزد هم رسید!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار