شهردار منطقه ثامن از نواخته شدن زنگ آغاز هفته درختکاری در مدارس این منطقه و استقبال پرشور شهروندان از ایستگاه‌های توزیع نهال در اولین روز این هفته خبر داد.

مشارکت همگانی برای احیای محیط زیست شهری در هفته درختکاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن گفت: همزمان با آغاز هفته درختکاری، نهال رایگان در اختیار شهروندان شهرامید قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: توزیع این نهال‌ها در منطقه ثامن در سه ایستگاه بوستان فهمیده واقع در بولوار ۱۷ شهریور، تقاطع بولوار امیرالمومنین (ع) و وحدت و همچنین ابتدای خیابان طبرسی واقع در چهار راه مقدم انجام می‌شود.

شهردار منطقه ثامن با اشاره به چگونگی ثبت نام و دریافت نهال‌های رایگان خاطرنشان کرد: علاقمندان برای دریافت نهال رایگان می‌توانند از طریق وب سایت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد و همچنین اپلیکیشن شهر من، ثبت نام کرده و بعد از نهایی شدن این مرحله، نهال‌های خود را از ایستگاه‌های مذکور دریافت کنند.

: پیش بینی شده است، بیش از ۷ هزار اصله نهال در فرصت یک هفته‌ای توزیع رایگان به مردم اهدا شود.

نعمتی افزود: علاوه بر توزیع نهال در ایستگاه‌های مذکور، صبح امروز و در نخستین روز از هفته درختکاری، طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، زنگ درخت کاری در مدرسه شاهد آل طا‌ها نواخته شد.

وی با اشاره به کاشت نهال در بوستان جدیدالاحداث سرخوش واقع در وحدت یک، گفت: کاشت نهال‌ها با مشارکت ۱۰۰ نفر از دانش آموزان و مربیان این آموزشگاه انجام شده است.
 
نعمتی ادامه داد: علاوه بر این، در روز‌های دیگر این هفته و طبق برنامه پیش بینی شده، غرس نهال در مقابل منزل شهدا و ایثارگران، مساجد و حسینیه‌ها و بازار‌های سطح منطقه با مشارکت اقشار مختلف ورزشکاران و هنرمندان، بانوان، روحانیون، خیران و نمایندگان اصناف انجام خواهد شد.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

توزیع رایگان نهال همزمان با آغاز هفته درختکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.