نماینده کمپانی مسئولیت‌های اجتماعی اتحادیه اروپا گفت: در خوزستان پتانسیل‌های زیادی دیدم که می‌توانند در موضوع مسئولیت‌های اجتماعی شرکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مارتین نیو رایتر، نماینده کمپانی مسئولیت‌های اجتماعی اتحادیه اروپا بیان داشت: نمی‌دانستم در جهان استانی به نام خوزستان وجود دارد و اکنون که با آن آشنا شدم، در خوزستان پتانسیل‌های زیادی دیدم که می‌توانند در موضوع مسئولیت‌های اجتماعی شرکت کنند.

وی با اشاره به توسعه خوزستان افزود: منابع طبیعی خوزستان می‌تواند به عنوان چرخی در توسعه استان عمل کند و اینکه فرصتی پیش آمده تا بتوانم در این استان فعالیت کنم بسیار خوشحال هستم.

نیو رایتر عنوان کرد: متاسفانه تا زور بالای سر انسان نباشد کاری انجا نمی‌شود، اما من معتقدم اهرم زور نمی‌تواند موثر باشد و هر سازمان و فرد باید در انجام مسئولیت‌های اجتماعی با علاقه شرکت کند و در سراسر دنیا قوانینی برای تبعیت شرکت‌ها از مسئولیت‌های اجتماعی وجود دارد و برخی مواقع اعمال زور موجب کتمان حقیقت می‌شود.

نماینده کمپانی CSR اتحادیه اروپا گفت: تعاملی که بین زنجیره تامین و سازمان وجود دارد باید کاملا دوستانه باشد تا فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی بتواند به روشنی خود را نشان دهد.

انتهای پیام/م

توجه نماینده اتحادیه اروپا به پتانسیل های خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.