معاون وظیفه عمومی پلیس گیلان گفت:مشمولانی که بیش از ۸ سال غیبت دارندباید درخواست خرید خدمت خودرا پیش از پایان امسال در دفاتر پلیس + ۱۰ ثبت کنند.

شرایط خرید خدمت مشمولان غایب بیش از ۸ سال مشخص شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ عابدین تقی پور معاون وظیفه عمومی پلیس استان گیلان گفت: براساس ابلاغ سازمان وظیفه عمومی ناجا برای مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از ۸ سال باشد، در صورت تمایل می‌توانند مبلغ جریمه در ۱۳ قسط پرداخت کنند.

وی افزود: این مشمولان باید قبل از پایان سال ۹۷ درخواست خود را در دفاتر پلیس +۱۰ ثبت و یک قسط را در سال کنونی و بقیه اقساط را در ۱۲ ماه، تا پایان سال ۹۸ پرداخت کنند.

معاون وظیفه عمومی پلیس استان گیلان گفت: اجرای دستورالعمل صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا، مهلت تعیین شده به هیچ وجه قابل تمدید نیست و با مشمولان غایب برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ عابدین تقی پور در ادامه تصریح کرد: خروج از کشور، اخذ وام و همه امور مربوط به ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی همه مشمولانی که در مدت تعیین شده درخواست خود را ثبت کنند، به پرداخت حداقل نیمی از مبلغ جریمه پیش بینی شده، پرداخت به موقع اقساط و سپردن وثیقه منوط خواهد بود.

 

انتهای پیام / ق

مشخص شدن شرایط خرید خدمت مشمولان غایب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.