مدیرامور آب و فاضلاب روستایی اسدآباد گفت: ۱۰روستای این شهرستان با جمعیت بیش از ۹ هزار نفر زیر پوشش این مجتمع آبرسانی هستند.

بیش از ۹ هزار نفر تحت پوشش مجتمع آب رسانی النجه گنجهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احد احدی ایمان مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور تکمیل مجتمع "النجه گنجه" گفت: در راستای تکمیل مجتمع مذکور؛ ساخت مخزن ۵۰۰ متر مکعبی روستای چنار سفلی در سال جاری، در دستور کار قرار گرفت که بر همین مبنا،  روستای چنار سفلی دارای مخازن یک هزار متر مکعبی است که در مجموع یک هزار و ۲۰۰ خانوار را زیر پوشش قرار می دهند.

 وی افزود : مجتمع النجه گنجه که مخزن چنار سفلی نیز وابسته به آن است، دارای ۴۵ کیلومتر خط انتقال شبکه است که تا کنون ۴۱ کیلومتر از این شبکه به اتمام رسیده و مابقی در حال انجام است .

  مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد همچنین با بیان اینکه بر اساس نقشه ترسیم شده؛ مجمتع مذکور دارای ۲ هزارو ۸۵۰ متر مکعب مخزن خواهد بود، اظهار کرد: تاکنون ساخت ۲ هزارو ۳۰۰ متر مکعب از مخازن مذکور عملیاتی شده و در حدود ۵۵۰ متر مکعب از آن باقی مانده است.

وی با اشاره به ساخت ۲ ایستگاه پمپاژ در سال جاری، عنوان کرد: در مدت مذکور یک حلقه چاه نیز برای مجتمع مذکور حفر گردید.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد همچنین با اشاره به اینکه در سال جاری ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مجتمع النجه گنجه هزینه شده است، گفت: مجتمع مذکور ۱۰ روستا و جمعیتی معادل ۹ هزارو ۱۴۰ نفر را زیر پوشش قرار می دهد.

انتهای پیام/د

افتتاح مجتمع آب رسانی النجه گنجه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.