مدیرعامل باشگاه ابرازسازان درمانگر در آستانه بازی حساس تیمش برابر کوچین آمل گفت: بازیکنان تیم ما برای حماسه سازی و صعود به لیگ برتر لحظه شماری می‌کنند.

ابزارسازان درمانگر مصمم برای صعود به لیگ برتربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علیرضا سالکی  مدیرعامل باشگاه ابرازسازان درمانگر  گفت:بازیکنان تیم از روحیه بسیار خوبی برخوردارند و طی یک هفته اخیر نیز تمرینات بسیار خوب و با نشاطی داشته اند و برای دیدار امروز کاملا آماده هستند.

وی  بیان کرد: به منظور افزایش توان تیمی و همچنین آمادگی مطلوبتر بازیکنان اعضای تیم را از روز یکشنبه (۵ اسفند) به اردو‌های آمل و بابل اعزام کردیم تا هم با فضای سالن و محیط آنجا آشنا شوند و هم از لحاظ روحی تقویت شوند.

سالکی یادآور شد: بازیکنان تیم ابزارسازان درمانگر مصمم هستند با ارائه نمایشی بهتر از دیدار اول در مسابقه امروز هم به برتری رسیده و صعودی تاریخی به رقابت‌های لیگ برتر داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه ابزارسازان درمانگر همچنین با بیان اینکه کوچین آمل یک تیم فرامیلیاردی و قدرتمند است، گفت: اکثر بازیکنان آن عضو تیم ملی جوانان هستند و مربی این تیم نیز در تیم ملی حضور دارد.

وی گفت: آنچه که در دیدار امروز بسیار حائز اهمیت و اعضای کادر فنی و بازیکنان باید به آن توجه کنند تغییر شکل و سبک بازی نسبت به مسابقه اول است چرا که حریف بازی بازیکنان را آنالیز کرده و به طور قطع برای مهار آن‌ها برنامه‌هایی خواهند داشت.

انتهای  پیام/ز




بازیکنان تیم از روحیه بسیار خوبی برخوردارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.