عالی پور گفت: پارسال ۱۲ میلیون زائر به قم سفر کردند،پیش بینی می‌شود،این رقم تا ۱۵ میلیون نفر افزایش یابد.

پیش‌بینی سفر ۱۵ میلیون زائر به قم/آمادگی تمام دستگاه‌ها برای پذیرش زائران نوروزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،یونس عالی‌پور،معاون امور هماهنگی زائرین استانداری قم در چهارمین جلسه ستاد تسهیلات زائران استان، با تاکید بر آمادگی همه دستگاه‌ها برای پذیرش زائران نوروزی گفت: در ایام تعطیلات نوروز پارسال ۱۲ میلیون زائر به قم سفر کردند و پیش بینی می‌شود امسال با توجه به اینکه تعطیلات نوروز چند روز بیشتر خواهد بود این رقم تا ۱۵ میلیون نفر افزایش یابد.

وی از آمادگی کامل همه دستگاه‌های اجرایی را برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و افزود: امسال مسئولین با توجه به گسترش سفر‌های نوروزی باید برای خدمتگزاری آماده باش باشند.

معاون امور هماهنگی زائرین استانداری قم یادآور شد: برای کنترل ترافیک خودرو‌ها در این ایام همه ظرفیت ناوگان عمومی به کار گرفته می‌شود تا زائران با کمترین هزینه و وقت در سطح شهر جابجا شوند.

عالی پور افزود: برای پارکینگ خودرو‌ها علاوه بر پارکینگ طبقاتی زائر از برخی مسیر‌های کم تردد استفاده می‌شود.

معاون امور هماهنگی زائرین استاندار با اشاره به اینکه ایام تعطیلات نوروز ممکن است شرایط جوی بارانی و سرد باشد، گفت: علاوه بر هتل و هتل اپارتمان‌ها از ظرفیت همه مدارس، حسینیه‌ها و دانشگاه‌ها هم استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ش

جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم

برچسب ها: استانداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار