معاون باشگاه استقلال گفت: چند نفری تماس گرفتند که رضایت بدهم، اما من تا آخر این موضوع را دنبال می‌کنم و اجازه نمی‌دهم افرادی که پول و قدرت دارند هر کاری را انجام دهند.

خطیر:حقیقی با سر به بینی من کوبید/ عده ای تماس گرفتند که رضایت دهم اما این موضوع را تا انتها پیگیری می کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی خطیر معاون باشگاه استقلال  درباره  علت درگیری اش  با  علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:استقلال مشکل زمان تمرین داشت و ما زمین این مجموعه را تاپایان فصل اجاره کردیم و من هم امروز به همین دلیل به این مجموعه رفتم.

زمانیکه برای بازدید از زمین مجموعه انقلاب رفته بودم با حقیقی و مربی اش رو به رو شدم 

او افزود: با توجه به اینکه زمین چمن انقلاب مناسب نبود با پیمانکاری به آنجا رفتم تا زمین ترمیم شود زمانی که وارد  مجموعه شدم تا بازدیدی داشته باشم  دیدم یک دروازه بان همراه با مربی به تمرین پرداخته است.

خطیر ادامه داد : دروازه بان و مربی به سمت من آمدند و گفتند تردد زیاد است و چرا در اینجا هستید که من همانجا اعلام کردم این زمین را باشگاه استقلال اجاره کرده است و کامیون آمده تا کار های مربوط به احیای زمین انجام شود و سپس گفتند زمین تمرین اجاره حقیقی است در نهایت حقیقی با مربی اش به فاصله چند متر آن طرف تر با من به صحبت پرداخت و با حالتی بی ادبانه به من گفت: شما ؟ ، من هم گفتم  شما ؟  و در نهایت با سر به بینی من کوبید و من با او وارد جدال نشدم.

پس از درگیری به حقیقی گفتند  چه کسی گفته است شما وارد مجموعه شوید ؟

او ادامه داد:بینی من شکست و حراست وارد مساله شد و در نهایت به حقیقی گفتند چه کسی گفته است شما وارد مجموعه شوید و در نهایت کلانتری او را بازداشت کرد و من هم در بیمارستان هستم.

خطیر افزود:بخشی به فرهنگ فوتبال بر می‌گردد و ایشان اصلا من را نمی‌شناخت و خیلی درد ناک‌تر این است که این بازیکن به واسطه پول‌هایی که در می‌آورند فکر می‌کنند در جامعه هر کاری را می‌تواند انجام دهند و ناهنجاری را بوجود بیاورند و به جای من امکان داشت هر فرد دیگری بود و شاید، چون من معاون استقلال بودم فرایند بهتر دنبال شد، اما امکان داشت با قدرت و پول‌هایی که دارند این رفتار‌ها با هر فردی در جامعه داشتند باشند و شخص مربوطه نتواند این موضوعات را پیگیری کند.

تا آخر این موضوع را دنبال می کنم 

او در خصوص بازداشت بودن حقیقی بیان داشت: تا جایی که می دانم و به من اطلاع داده اند او در بازداشت بوده  است ، همچنین چند نفری تماس گرفتند که رضایت بدهم اما من تا آخر این موضوع را دنبال می کنم و اجازه نمی دهم افرادی که پول و قدرت دارند هر کاری را انجام دهند.

معاون باشگاه اسقتلال در پایان گفت :حالم خوب است و خیلی ها نگران شرایط من بودند.


بیشتر بخوانید:

درگیری خونین در مجموعه انقلاب/ دروازه‌بان سابق تیم ملی معاون استقلال را راهی اتاق عمل کرد

واکنش باشگاه استقلال به درگیری میان ملی پوش سابق و خطیر

علیرضا حقیقی آزاد شد


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
با سلام به دوستان واهالی ورزش و کسانی که نظر دادن و بخاطر پرسپولیسی بودن علیرضا حقیقی و آقای خطیر معاون باشگاه استقلال هستن میگن اگه موضوع همین بوده بهتر که زده این یعنی چی ؟حتی عکس این موضوع یه بازیکن استقلال با معاون باشگاه پرسپولیس می کرد این بحث قرمز و آبی بودن که نباید باعث خشونت و آسیب رسوندن به انسان ها و مردم حالا در هر پست مقامی یا حتی یک شهروند عادی بشه این بحث وحشی گری اصلآ منظور من قرمز و آبی نیست از یه طرف پدر آقای حقیقی در رسانه ها گفتن که مادر علیرضا چند وقتی کسالت دارن این دلیل نمیشه با کله بزنی تو صورت یه فرد آیا آقای خطیر خانواده نداره پدر مادر نداره نگران این آقا باشن اگر هم در گیری لفظی هم شده باشه حق در گیری فیزیکی هیچ کدوم از دو طرف نداشته اند حالا چرا آقای علیرضا حقیقی با سر بزنه بینی این آقا رو بشکنه به قرآن قسم من نه پرسپولیسی ام نه استقلالی اصلا لیک ایران رو نگاه می کنم آخه این چکاری به خدا بعضی از ما ها فکر میکنیم چون پول داریم می تونیم همه کار بکنیم طرف میزنه بچه مردم آسیب می رسونه یا می کشه چون خودش یا خانواده اش پول داره میگن دیه شو میدیم تاسف داره بخدا ... !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
بازیکنان تیم فوتبال اکثر مغرور هستند مخصوصا پایتخت نشینها که خدا را بنده نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
این بابا بیشتر از این شاکیه که حقیقی اونو نشناخته ! والا منم این بابا رو تا حالا ندیده بودم :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
اگر ماجرا همین است کار خوبی کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
خواهش میکنم رضایت نده تیم های دیگرحاشبه داشت مردم را دوسش ندارن. مغروره. به پول نیمکت نشینی میندازه برانکو و کی روش نمی‌خواستند بلدنیست سلام پول مفت حرامه دیه بگیرد مستمندان. ولی فردا برانکو وتا رامیزنندمیکشن اگه رضایت بدی بذار ندان چندش با زندانیان فوتبال یادبگیرن مالش و به رخ میکشه علی دایی کریمی کی گردن کلفت بودن. ساکت مردمی این تیم نداره داره میسوزه رضایت نده سواستفاده میکنه و میگه ترسبدرضایت داد. ازما گفتن پول مفت اینجورخدامیگیره توسط‌ شما که بدی فقرا این ایمان نداره. ورزشه نه چاله میدون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
باید مجازات بشه تا درس عبیرتی برای دیگران بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
هر دم از این باغ بری میرسد
Germany
مرتضی
۰۰:۳۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
تو که خوبی.جان خودت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
جناب آقای خطیر. قاطعانه با این فرد برخورد کنید. که خدای نکرده به مردم عادی چنین ظلمی نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
معاون باشگاه اسقتلال!!!!!
آخرین اخبار