معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: دانایی محوری و استفاده صحیح از ابزارها ، رمز اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که عزت و استقلال کشور را در پی داشته است.

دانایی محوری ، رمز اقتدار نیروهای مسلحبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهرانفر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان گفت: نیرو‌های مسلح برای تحقق اهداف نظامی کشور باید در سلامت کامل به سر ببرند و سازمان قضایی این سلامتی را تضمین خواهد کرد.

 
وی با اشاره به اینکه در مقایسه با افراد عادی جامعه، نیرو‌های مسلح کمترین جرم را مرتکب می‌شوند افزود: مطالعات نشان داده، علت اصلی وقوع جرم در بین نیرو‌های مسلح، نداشتن آگاهی و ناآشنایی آن‌ها نسبت به قوانین است.
 
مهرانفر با بیان اینکه با اجرای ۴ برنامه ۵ ساله پیشگیرانه درصدد کاهش جرم در بین این قشر از جامعه هستیم گفت: تاکنون ۶۴۳ راهکار اجرایی برای پیشگیری از وقوع جرم در بین نیرو‌های مسلح احصا، تدوین و ابلاغ شده است.
 
در پایان این مراسم قوام کریمی به عنوان دادستان نظامی جدید استان معرفی و از حجت الاسلام علی هادیان دادستان نظامی قبلی استان تجلیل شد.
 
انتهای پیام/م 
 

آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.