سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازی با تیمی که علی دایی هدایت آن را بر عهده دارد بسیار دشوار است.

تارتار: تیم سایپا از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارد/ در کشور ما هرکس شلوغ کاری کند از داوری نفع می‌بردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال سایپا تهران در مورد این دیدار گفت: بازی با تیمی که علی دایی هدایت آن را بر عهده دارد و از شخصیت بالایی برخوردار است و در بازی‌های پلی آف آسیایی نیز حضور داشته است قطعا سخت خواهد بود. بارندگی که از امروز آغاز شده است کار ما را سخت‌تر خواهد کرد، چون تیم سایپا از نظر فیزیکی شرایط بسیار خوبی دارد و این موضوع کار ما را دشوارتر خواهد کرد.

محکوم به پیروزی هستیم

او ادامه داد: با توجه به شکستی که هفته قبل متحمل شدیم در این دیدار محکوم به پیروزی هستیم. اگر می‌خواهیم در نیم فصل دوم جایگاهی که داریم را حفظ کنیم باید تمام امتیازات خانگی را بدست آوریم. هیچ بازی از قبل قابل پیش بینی نیست و مسابقات سختی در پیش خواهیم داشت. امیدواریم با یک بازی هدفمند و فیزیکی بتوانیم ۳ امتیاز این بازی را بدست آوریم.

دایی را با داماش و راه آهن شکست داده ام

تارتار در پاسخ به این سوال که تا به حال نتوانسته است علی دایی را شکست دهد و آیا در این دیدار این اتفاق می‌افتد یا خیر گفت: دایی استاد ما است و من با پارس جنوبی موفق به شکست تیم‌های او نشده ام، اما در سال‌های قبل این اتفاق با تیم‌های داماش گیلان و راه آهن افتاده است. دایی بزرگ ما است و چیز‌های زیادی از او یاد گرفته‌ام و با توجه به رفاقت دیرینه‌ای که با یکدیگر داریم شاید هیچوقت دوست نداشتم رو به روی او قرار بگیرم. به هر حال این شغل ما است و با تمام وجودمان برای موفقیت تیم پارس جنوبی جم می‌جنگیم.

او در مورد محرومان و مصدومان تیمش در این دیدار گفت: بازیکن محروم نداریم، اما محمد ستاری کماکان مصدوم است. ۲ بازیکن دیگر نیز مصدومیت جزئی دارند که امیدواریم به بازی فردا برسند.

تیم سایپا در ضربات ایستگاهی برنامه دارد

تارتار در مورد نقاط قوت تیم سایپا گفت: سایپا در ضربات ایستگاهی برنامه دارد و با توجه به فیزیک خوبی که دارند خیلی از گل‌هایشان را از این راه به ثمر رسانده اند. ما نیز در طول هفته روی نقاط قوت تیم سایپا کار کردیم. این تیم نقاط ضعفی نیز دارد که امیدواریم بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

باشگاه پارس اهل بیانیه دادن نیست

او در مورد داوری‌های مسابقات لیگ و بیانیه‌هایی که باشگاه‌ها منتشر می‌کنند گفت: همان‌طور که مدیریت باشگاه پیش از این اعلام کرده است ما اهل بیانیه دادن نیستیم، اما متاسفانه در کشور ما هر کی که شلوغ کاری می‌کند از طرف داوری نفع می‌برد. از مسئولان کمیته داوران و اصفهانیان درخواست می‌کنم با این موضوع برخورد کند و جلوی این اعتراضات شدید را بگیرد. هیچ تیمی به اندازه ما از ناحیه داوری ضرر نکرده است. احترام زیادی برای تمامی داوران کشورمان قائل هستیم و می‌دانیم که عمدی در کار نیست، اما نباید از فرهنگ بالای هواداران ما سو استفاده شود. ما دوست نداریم داور را تحت فشار بگذاریم، اما نباید در حقمان اجحاف شود. پیام حیدری داور بسیار با تجربه‌ای است و فکر می‌کنم بتواند از بازی فردا سربلند بیرون بیاید.


بیشتر بخوانید:

غول کش دور برگشت به استقلال رسید/ پرسپولیس - نفت آبادان؛ جذاب و غیر قابل پیش بینی

پایان اعتصاب بازیکنان سایپا / مدبر به دایی قول داد

بازار داغ اعتصاب در لیگ برتر فوتبال/ شهریار و جادوگر، پشت سر شفر و برانکو


انتهای پیام/

اظهارات تارتار پیش از دیدار پارس جنوبی - سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
چرا سایپا شرایط خوبی نداشته باشد،وقتی به خزانه خودروسازی سایپاوبه تعبیردرستربه خزانه ملت وصل است وجناب دایی و اطرافیان او میلیاردی دستمزد میگیرند وملت بیچاره مجبورند تاوان این ظلم بی حساب پرداخت کرده وپراید 7میلیونی دیروز راامروز به حدود پنجاه میلیون تومان خریداری کنند .یکی ازدلایل کم آوردن خودرو سازان که کسی حاضر به تحلیل ان نیست وجرعت نمی کند انرابرزبان بیاورد همین هزینه های سربارفوتبال بردوش خودروسازان است.
آخرین اخبار