شهردار نهبندان گفت: در برخی موارد شاهد عدم همکاری از سوی شهروندان هستیم که علاوه بر ایجاد مشکل در خدمت‌رسانی، هزینه‌های اضافی بر دوش شهرداری دارد.

بخشی، شهردار نهبندان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ با اشاره به برخی وظایف شهرداری گفت: فعالیت‌های مانند زه‌کشی آب‌های سطحی، نصب جوی‌ها و جداول، آسفالت و ترمیم در جهت بهبود کیفیت عبور و مرور و ایجاد و سامان‌دهی فضای سبز، از فعالیت‎های شهرداری است که سعی در انجام هرچه بهتر آن داریم.


وی ضمن ابراز گلایه از برخی ناهماهنگی‌ها از سوی شهروندان مسکن مهر فاز ۲ افزود: متاسفانه علی‌رغم ارائه خدمات از سوی شهرداری، در برخی موارد شاهد عدم همکاری از سوی شهروندان (عدم جمع آوری مصالح ساختمانی و نخاله‌های ساختمانی از معابر، عدم جابجایی خودروی شخصی از معبر و رها سازی آب در معابرعمومی) هستیم، که این موضوع علاوه بر ایجاد مشکل در خدمت‌رسانی، هزینه‌های اضافی بر دوش شهرداری دارد.

بخشی افزود: با نهایی شدن قرارداد اغلب پروژه‌های شهرداری با پیمانکاران، آماده سازی بخشی از معابر مسکن مهر فاز ۲ جهت آسفالت و روکش معابر اصلی شهر در زمان باقیمانده از فصل کاری انجام خواهد شد.


وی در ادامه گفت: در صورت عدم همکاری ساکنین فاز ۲ مسکن مهر که عملیات جدول گذاری و زیر سازی معبر در آن در حال انجام است، شهرداری نا گزیرخواهد بود اعتبار اختصاص یافته مربوطه را در بخش دیگری از شهر مصرف نماید.
انتهای پیام/ب


گلایه شهردار نهبندان از مردم

برچسب ها: شهرداری ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.