سخنگوی شورای شهر تهران گفت: هدف از برگزاری همایش تهران، نقد و بررسی تجاربی است که در حوزه معماری شهری کسب کردیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش تهران، چهاردهه معماری و طرح‌های شهری امروز چهارشنبه ۸ اسفند ماه با حضور محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران و جمعی از مسئولان برگزار شد.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با اهداف برگزاری این همایش اظهار کرد: همایش تهران (چهاردهه معماری و طرح‌های شهری) از سوی کمیته معماری و طرح‌های شهری شورا شهر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی شده و در حال برگزاری است.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه این برنامه در ۲ روز پیش‌بینی شده است، گفت: هدف از برگزاری همایش تهران، نقد و بررسی تجاربی است که طی چهل سال گذشته در حوزه معماری شهری کسب کردیم.

وی افزود: چهار محور برای این همایش پیش بینی شده که به ۲ محور آن امروز و ۲ محور دیگر فردا پرداخته خواهد شد.

اعطا با اشاره به محور اول گفت: بحث تهران و مردم، موضوع اولین نشست متمرکز در بحث فضا‌های شهری و حیات مدنی در فضا‌های همگانی است.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه محور دوم، محور تهران و مدیریت شهری است، افزود: این بخش به عنوان دومین نشست در بخش دوم روز اول همایش است.

وی در رابطه با برنامه‌های روز دوم همایش گفت: فردا نشستی تحت عنوان تهران و معماری برگزار خواهد شد که عمدتا بر آثار معماری در ۴ دهه که خلق شده و تحولاتی که پشت سر گذاشته است متمرکز خواهیم بود.

اعطا با اشاره به نشست چهارم اضافه کرد: قرار است در نشست چهارم با حضور جمعی از متخصصان در رابطه با چشم انداز و آینده تهران در حوزه معماری و طرح‌های شهری صحبت کنیم.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: علاوه بر متخصصانی که در این همایش به عنوان سخنران یا ارائه دهنده پنل‌ها حضور دارند، جمعی از مدیران شهرداری و مجلس شورای اسلامی نیز حضور خواهند داشت و ما از نقطه نظراتشان استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار