سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران، قرار است به دلیل پرداخت نشدن پاداش‌های وعده داده شده از فدراسیون فوتبال شکایت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ناشنوایان آسیا عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. حسین شمس سرمربی تیم ملی درباره شرایط فعلی فوتسال کشورمان گفت: اولین بحث، رسیدگی و نظارت محدود فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش است که تا حدی گلایه‌هایی را برای فوتسالیست‌های ناشنوا به وجود آورده است. در حال حاضر مهمترین بخش صحبت‌های ملی پوشان پاداشی است که تا این لحظه به آن‌ها تعلق نگرفته است.

حسین شمس: چرا میان بازیکنان ناشنوا و عادی فرق می گذارند؟ / سر پل صراط یقه تاج را بابت پاداش‌های معوقه می‌گیرم

شمس درباره با این موضوع بیان کرد: لیگ فوتسال ناشنوایان در کشور وجود ندارد. بچه‌ها به فوتسال به عنوان شغل اول شان نگاه نمی‌کنند. بیشتر بازیکنان بدون شغل هستند و آن‌هایی هم که جایی مشغول هستند به دلیل همکاری نکردن محل کارشان درباره اردو‌های تیم ملی اخراج می‌شوند.

چرا میان بازیکنان ناشنوا و عادی فرق می‌گذارند؟

شمس بیان کرد: هیچ قولی برای پرداخت پاداش پس از قهرمانی به ناشنوایان داده نشد. انصاف نیست بازیکن سالم و معلول هر ۲ برای کسب عناوین قهرمانی در مسابقات مختلف صد سکه بگیرند، اما بچه‌های تیم ملی فوتسال ناشنوایان ۸ سکه دریافت کنند. چرا میان بازیکنان عادی و ناشنوا فرق می‌گذارند؟ چون زبان ندارند انصاف نیست حق این بازیکنان خورده شود.

سر پل صراط یقه تاج و کفاشیان را می‌گیرم

شمس درباره پاداش‌های معوقه‌ای که هنوز از طرف فدراسیون فوتبال پس از گذشت ۹ سال از قهرمانی در رقابت‌های فوتسال آسیا که در کشور ازبکستان برگزار شد، پرداخت نشده است تصریح کرد: در حال حاضر صندوق فدراسیون فوتبال به خاطر خروج کارلوس کی‌روش از کشور خالی است. کسی به عنوان مسئول دلسوز نیست و من سر پل صراط یقه تاج و کفاشیان را بخاطر پاداش‌های معوقه خودم و بچه‌های تیم ملی می‌گیرم. حتما در مراجع قضایی از فدراسیون فوتبال شکایت می‌کنم.

حسین شمس: چرا میان بازیکنان ناشنوا و عادی فرق می گذارند؟ / سر پل صراط یقه تاج را بابت پاداش‌های معوقه می‌گیرم

در صورتی که پاداش‌ها پرداخت شود حلال شان می‌کنم

شمس ادامه داد: در صورتی که مسئولان فوتبالی کشور پاداش‌های معوقه را پرداخت کنند مطمئنا حلال شان خواهم کرد در غیر این صورت اگر به آن دنیا اعتقاد داشته باشند حتما جلویشان را خواهم گرفت و حق خود را که حدودا به دلار ۸۰۰ تومانی گذشته ۷ میلیون تومان است، طلب می‌کنم.

شمس بابت استقبال مسئولان و پیام‌های تبریک مختلف از طرف سازمان بهزیستی و وزارت ورزش و جوانان به دلیل قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تشکر کرد.


بیشتر بخوانید:

فوتسال ناشنوایان ایران بر بام آسیا ایستاد

برنامه مرحله برگشت بازی‌های نیمه نهایی مرحله پلی‌آف فوتسال اعلام شد

صعود ملی پوشان فوتسال ناشنوایان با راهیابی به مرحله نیمه نهایی


انتهای پیام/

نارضایتی حسین شمس از شرایط فوتسال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار