مدیر حوزه علمیه استان همدان، درگذشت آیت الله لطیفی گنبدی را به روحانیت و مردم ملایر تسلیت گفت.

سلیت مدیر حوزه علمیه همدان به مردم ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،آیت الله موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله لطیفی گنبدی، آورده است: در شب شهادت نبی مکرم اسلام خاتم الأنبیا حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سبط اکبر امام حسن محتبی علیه السلام خبر ارتحال ملکوتی عالم جلیل القدر و عارف وارسته حضرت آیت الله جلال الدین لطیفی گنبدی باعث تأسف و تأثر گردید.

زهد و دوری از دنیای مادی، تواضع و پارسایی در کنار جاعهیت در علوم معقول و منقول از ایشان الگویی شایسته برای همه طلاب و روحانیون ساخته بود. ایشان همواره از پشتیبانان انقلاب و جمهوری اسلامی و از ارادتمندان به مقام معظم رهبری بود و عمر شریف خود را وقف تبلیغ معارف اهل بیت نمود.

بنده این ضایعه را به حضرت بقیة الله الأعظم، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و بیت مکرم ایشان و همچنین به همه علما و مردم متدین و ولایتمدار شهرستان ملایر تسلیت عرض نموده و برای این عالم فقیه عالیقدر رحمت و غفران العی را مسئلت دارم.

امید است مروم متدین و عالم پرور ملایر در کنار علما و حوزه‌های علمیه در تشییع و تجلیل و تکریم ایشان شرکت نموده و همچون گذشته ولایتمداری و ارادتمندی خود را به مبلغان دین نشان دهند.

انتهای پیام/ا

درگذشت آیت الله لطیفی گنبدی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار