سردار رحیمی از دستگیری سارقان زورگیر توسط پلیس آگاهی پایتخت خبر داد.

دستگیری ۲۱۰ سارق توسط پلیس آگاهی پایتختبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفتمین مرحله طرح دستگیری سارقان و مالخران توسط پلیس آگاهی پایتخت به مرحله اجرا درآمد.


بیشتر بخوانید؛ هشدار رئیس پلیس پایتخت به فروشندگان موادمحترقه غیرمجاز


وی افزود: ۲۱۰ نفر از سارقان سابقه دار باندی در این مرحله دستگیر شدند که ۲۰۰۰ فقره سرقت را مرتکب شده بودند.

سردار رحیمی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح ۴۸ باند شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند که ۱۲۸ نفر دارای سابقه قبلی هستند.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: در این طرح ۵۶ دستگاه خودرو مکشوفه توقیف و ۲ قبضه سلاح کمری و ۳۰۰ دستگاه گوشی سرقتی کشف شد.

وی افزود: در این مرحله از طرح دستگیری سارقان، ۲۰ باند سرقت کیف قاپ، ۹ باند سرقت منزل، ۵ باند جعل مدارک و ۱۴ باند سرقت خودرو منهدم شدند.

سردار رحیمی گفت: در این طرح ۵ قاتل که دو نفر از آن‌ها در سرقت‌های خود با بستن دست و پای مقتولان اقدام به قتل کرده‌اند و ۱۲ نفر هم از محکومان فراری دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح ۵۶ موتورسیکلت کشف شد، تصریح کرد:، از یک باند هم حدود ۳۰۰ دستگاه تلفن همراه و مشتقات آن کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه طرح‌های ما هوشیارانه و مقتدرانه به مرحله اجرا خواهد رسید، اظهار کرد: تا به اینجا سه گروه سرقت مسلحانه در پایتخت شناسایی شدند.

وی افزود: از سارقان ۱۵ نفر در زمینه سرقت منزل، ۳۰ نفر در زمینه سرقت خودرو، ۱۴ نفر جاعل و کلاهبردار و ۵ نفر هم که قاتل بودند، دستگیر شدند.

سردار رحیمی با اشاره به اجرای طرح ویژه پلیس پایتخت در آستانه سال نو، بیان کرد: از روز ۲۳ بهمن اجرای این طرح در تهران آغاز شده است و همین طور ۲۱۱ مرکز خرید تحت پوشش پلیس قرار گرفته است.

وی افزود: از روز گذشته ساماندهی بساط گستران اطراف چهارراه ولیعصر (عج) را آغاز کردیم که با همکاری یگان حفاظت شهرداری تهران بزرگ این امر انجام شده است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه شرکت‌های هرمی مشغول کلاهبرداری هستند، گفت: این افراد به هیچ شخصی سود نرساندند، روز گذشته یک شرکت ۱۶ نفره هرمی شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۶۰۰ خرده فروش در محله شوش، هرندی و مولوی افزود: بزرگترین مشکل ما در بحث جمع آوری معتادان، معتادان دارای بیماری‌های واگیر است که ۴۰۰ نفرشان را ما جمع آوری کردیم که باید ساماندهی شوند، تعدادی کودک زیر ۱۸ سال هستند، ما این افراد را جمع آوری کردیم و سر و سامان دادیم و در مراکز درمانی مستقر کردیم، دستگاه‌های دیگر باید به موضوع ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/

شناسایی سه گروه سرق مسلحانه در پایتخت

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار