حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در فارس در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۴۳۹ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در ۱۱ ماهه امسال ۴۳۹ میلیارد و ۵۳۸ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۴۵۶ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۸۸ هزار ۳۳۲ نفر حامی نیکوکار در استان از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، افزود: این حامیان نیک‌اندیش از ۲۳ هزار و ۵۹۶ فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۹۱ فرزند از ایتام و ۱۳ هزار و ۵۹۶ فرزند از محسنین هستند.

بذرافشان با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوار‌های نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول و ازکارافتاده هستند، اظهار کرد: در این طرح حامیان ایتام میزان ۲۷۳ میلیارد و ۴۷۵ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۱۵۸ ریال و حامیان محسنین نیز ۱۶۶ میلیارد و ۶۳ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

مدیر کل کمیته امداد فارس میانگین سرانه دریافتی فرزندان ایتام و محسنین را در ۱۱ ماهه امسال یک میلیون و ۶۹۳ هزار و ۴۲۴ ریال اعلام کرد و افزود: درآمد کل طرح اکرام نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد رشد داشته است.
انتهای پیام/م

افزایش درآمد اکرام ایتام و محسنین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار