کارشناس مسائل بین الملل سفر بشار اسد به ایران را آغاز مرحله جدیدی از همکاری‌ها برای تغییر معادلات به نفع محور مقاومت می‌داند.

این دیدار می‌تواند آغاز مرحله‌ی جدیدی از همکاری درجهت تثبیت دستاورد‌ها و تغییر معادلات به نفع محور مقاومت باشدحسین رویوران کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: سفر بشار اسد به ایران آغاز مرحله‌ی جدیدی از روابط میان دو کشور است. همکاری ایران و سوریه در جنگ علیه تروریسم موفقیت‌های زیادی در منطقه ایجاد کرده است. داعش، در عراق و سوریه شکست خورده و اکنون بیش از ۹۰ درصد سوریه آزاد شده و عملا شرایط و معامله‌ی جدیدی در منطقه ایجاد شده است.

وی افزود: این دیدار می‌تواند آغاز مرحله‌ی جدیدی از همکاری درجهت تثبیت دستاورد‌ها و تغییر معادلات به نفع محور مقاومت باشد. امروز مقاومت محوری گسترده‌ و پهناور است که ایران ، سوریه، عراق و یمن را در بر گرفته است.

کارشناس مسائل بین الملل درباره‌ی قدردانی بشار اسد از ایران به ویژه از حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: این دیدار‌ها می‌تواند روابط گسترده‌ای در منطقه ایجاد کند. در واقع این هماهنگی‌ها در محور مقاومت زمینه ساز شرایط جدیدی است و می‌تواند منجر به پیروزی‌های جدیدتری شود.

وی در پایان افزود: محور مقاومت امروز موفق به حضور پر رنگ و تعیین کننده‌ در منطقه شده و توانسته دشمن را محدود و ریشه کن کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، سوریه ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار