مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: با همکاری فرمانداران و دستگاه‌های خدمات رسان با آموزش و پرورش موضوع شناسایی افراد بی سواد در استان پیگیری شود تا به این افراد آموزش داده شود.

همکاری فرمانداران استان سمنان  در خصوص شناسایی افراد بی سوادمحمد دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،   با اشاره به برگزاری پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با حضور استاندار سمنان گفت: دستور کار اول جلسه در خصوص نکوداشت معلم در اردیبهشت ماه ۹۸ بود که مساعدت‌های مادی و معنوی انجام شد و برای تجلیل از مقام معلمان در سایر دستگاه‌های اجرایی نیز برنامه ریزی شد.

وی افزود: در هفته معلم برنامه‌های زیادی در سطح استان انجام می‌شود و برای آشنایی معلمان با افکار شهید مطهری برنامه‌ای با همکاری دانشگاه سمنان برنامه ریزی شده است.

دستورانی افزود: موضوع دوم جلسه استاندارد سازی گرمایشی و سرمایشی و استحکام بنای مدارس غیر دولتی بود که مقرر شد مبنا قانون باشد و کارشناسان از مدارس بازدید کنند و تا مرداد ماه ۹۸ فرصت در جهت اصلاح مشکلات داده شود تا مشکلات اصلاح شود و اگر این کار انجام نشد مدرسه مورد نظر تعطیل می‌شود.

وی با اشاره به باسوادی ۵/۹۸ درصد از مردم استان افزود: در استان سمنان قریب به ۱۳۵۰۰ نفر بی سواد وجوددارد که در این جلسه مقرر شد با همکاری فرمانداران و دستگاه‌های خدمات رسان با آموزش و پرورش موضوع شناسایی افراد بی سواد پیگیری شود تا بتوانیم به این افراد آموزش دهیم.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.