بزرگترین شرکت کشت و صنعت غرب کشور در اراک روزانه بیش از ۵۲ تن شیر تولید می‌کند.

تولیدروزانه ۵۲ تن شیر در بزرگترین شرکت کشت و صنعت غرب کشور در اراکمشیدی مدیرعامل شرکت زرین خوشه اراک در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: شرکت زرین خوشه اراک با ۱۱ نمایندگی در ۵ استان کشور بزرگترین شرکت کشت و صنعت غرب کشور است.

مشیدی افزود: این شرکت هزار هکتار زمین کشاورزی دارد که کل اراضی آبیاری نوین شده است که محصولات زمین‌های کشاورزی این شرکت در بخش دامداری استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: در دامداری شرکت بیش از ۵۲ تن شیر در روز تولید می‌شود که شیر تولیدی این دامداری از کیفیت و پروتئین بالایی برخوردار است.

پرورش ۳ هزار راس گاو در شرکت زرین خوشه اراک

صادقی مدیر تولید دامداری شرکت زرین خوشه اراک هم گفت: دامداری این شرکت دارای ۳ هزار راس گاو و گوساله است که هزارو ۳۰۰ رأس آن گاو دوشا است.

صادقی تصریح کرد: ماهانه ۴۰ رأس گاو از این دامداری به کشتارگاه می رود و ۱۸ تن گوشت شهر اراک را تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه در این دامداری روزانه ۷ راس گوساله به دنیا می‌آید تاکید کرد: این دام داری در سال گذشته ۳۵ میلیارد تومان گردش مالی داشته است.

شرکت زرین خوشه اراک مستقر در روستای مالک آباد اراک زیرمجموعه مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال ۱۳۷۲ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسیده و برای بیش از ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.