یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی کشور با حضور هنرمندان و صنعتگران ۳۰ استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس برپا شد.

برپایی نمایشگاه سراسری صنایع دستی در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محیدر علی زاهدیان نژاد معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی استان فارس گفت: یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی کشور با حضور هنرمندان و صنعتگران ۳۰ استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس برپا شد.

وی با بیان این که این نمایشگاه در ۲۲۶ غرفه برپا شده است، افزود: ۱۳۶ غرفه در اختیار هنرمندان فارس و ۹۰ غرفه، در اختیار هنرمندان استان‌های دیگر قرار گرفته است.

زاهدیان نژاد ادامه داد: در این نمایشگاه که تا ۱۰ اسفند، برپا است، هنرمندان، هنر‌های خود را، در بیش از ۱۰۰ رشته صنایع دستی به نمایش گذاشته اند.

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی فارس با تاکید به حضور هنرمندان دریافت کننده تسهیلات روستایی و فراگیر در این نمایشگاه، گفت: به منظور حمایت از صنعتگران همه غرفه‌ها به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار داده شده است.

زاهدیان نژاد گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزش استاندارد توسط اداره کل استاندارد و تبادل تفاهم نامه با این اداره کل، رونمایی از دو اثر خاتم و معرق، تجلیل از پیشکسوتان عرصه صنایع دستی و انتخاب وی برترین غرفه‌ها با شاخصه‌های کارآفرینی، فروش بیشتر، بهترین بسته بندی و غرفه آرایی از جمله برنامه‌های جانبی نمایشگاه است.

یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی کشور از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های فارس، پذیرای علاقمندان است.
انتهای پیام/م

گشایش نمایشگاه سراسری صنایع دستی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار