یکی از ژنرال‌های ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد، دستاورد‌های ارتش این رژیم در جنگ‌های گذشته علیه نوار غزه بی‌فایده و بی‌نتیجه بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ژنرال آمتسیا خان، یکی از ژنرال‌های ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد، دستاورد‌های ارتش این رژیم در جنگ‌های گذشته علیه نوار غزه بی فایده و بی نتیجه بوده است.

فرمانده لشکر «شاکید» در ارتش اسرائیل گفت: جنگ‌هایی که اسرائیل در گذشته علیه نوار غزه به راه انداخت بدون فایده بود و به هیچ یک از اهداف مورد نظر خود دست نیافت، زیرا هیچگونه برنامه ریزی جدی برای این جنگ‌ها وجود نداشت.

او اظهار کرد: در سه جنگ سابق علیه نوار غزه، نبود آمادگی و پند و اندرز نگرفتن را شاهد بودیم، زیرا ژنرال‌های ارتش به ویژه «گابی اشکنازی» و «بنی گانتس» این جنگ‌ها را بدون اهداف روشن و بدون هیچ برنامه ریزی جدی به راه انداختند.

او در مصاحبه‌ای با شبکه هفت اسرائیل گفت: جنگ‌های غزه بدون کسب هیچ موفقیتی، روز‌ها و هفته‌های طولانی ادامه داشت. بر کسی پوشیده نیست اسرائیل از زمان شروع جنگ نخست لبنان در سال ۱۹۸۲ به فرماندهی آریل شارون، نخست وزیر پیشین اسرائیل و رافائل ایتان ،فرمانده ستاد کل نیرو‌های مسلح عادت داشت بدون اینکه پیروزی بدست آورد متحمل شکست شود و در بهترین شرایط با دشمن برابر بود.

گفتنی است رژیم صهیونیستی طی پنج سال به بهانه نابود کردن قدرت حماس و از بین بردن شاخه نظامی آن یعنی گردان‌های عزالدین قسام سه جنگ علیه نوار غزه به راه انداخت که هیچ کدام از آن‌ها به اهداف موردنظر دست نیافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار