نخستین رویداد نوروز نوآوری در ۲ حوزه متنوع سازی اکوسیستم و جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

اکو سیستم استارتاپی و نوآوری تنوع می‌یابدبه گزارش  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین رویداد نوروز نوآوری با محور متنوع‌سازی اکوسیستم استارتاپی و نوآوری همزمان با اختتامیه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد، آشنایی فعالان اکوسیستم با محوریت نیاز جامعه و نحوه فعالیت استارتاپ‌ها در حوزه‌های متنوع و نیاز‌های کشور مانند پسماند، سلامت، آلودگی و بیوتکنولوژی است، در این رویداد صاحب نظران و متخصصان این حوزه و استارتاپ‌های موفق از تجربیات خود خواهند گفت، رویداد نوروز نوآوری در ۲ حوزه متنوع سازی اکوسیستم و جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری و همزمان با اختتامیه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری برگزار می‌شود. همچنین پنل بررسی چالش‌های تنوع بخشی به اکو سیستم استارتاپی ایران در این رویداد برگزار می‌شود.

برگزار کننده‌های این رویداد دانش محور، انجمن مدیریت فناوری ایران، سازمان فناوری اطلاعات و ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی است و ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و کسب و کار‌های اینترنتی از این  رویداد نوآوری حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

جزئیات برگزاری نخستین رویداد نوروزی نوآوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار