طی حکمی علی قجری به سمت «مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل» منصوب شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد احیای امر به معروف منصوب شدبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر؛ حجت الاسلام دکتر جلیل محبی دبیر این ستاد طی حکمی علی قجری را به سمت «مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل» منصوب کرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور با تاکید بر رویکرد جدید این ستاد مبنی بر توجه ویژه بر «مطالبه گری همگانی مردم» در سطوح مختلف اجتماعی، فرهنگی و عمومی در قبال نهادها، دستگاه ها و ارکان مسئول در کشور، به کارگیری همه امکانات، منابع و ظرفیت‌های موجود در راستای نیل به این هدف و اطلاع رسانی نسبت به آن را از وظایف مهم و اصلی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور اعلام کرد.

در تبیین این رویکرد جدید، آیت الله صدیقی ریاست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور در جلسه اعضای کشوری و لشگری ستاد در بهمن ماه سال جاری اظهار داشت: وضع فرهنگی موجود در کشور بحرانی است. مردم در ادارات احساس عزت نمی‌کنند. بایستی از ظرفیت‌های امر به معروف و نهی از منکر در تمام زمینه‌ها استفاده شود که ان شاءالله عزم و رویکرد جدید این ستاد کشوری با همّت تمامی اعضا و مسئولان آن، بر این زمینه مصروف داشته خواهد شد.

همچنین آیت الله جنتی ریاست پیشین این ستاد با تأکید بر این رویکرد جدید در جلسه سالانه اعضای ستاد گفت: منکر بزرگ دروغ گفتن برخی مسئولان به مردم است. هرگونه منکر از سوی هر مسئولی چه رئیس جمهور باشد، چه وزیر و غیره، باید با روش درست و موثر به وی تذکر داده شود. قانون در این زمینه بر ما الزام دارد که این وظیفه را به صورت دقیق و کامل پیگیری و به انجام برسانیم.

در بخشی از حکم مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل این ستاد در راستای تبیین و تحقق رویکرد جدید آن آمده است:

«با عنایت به سوابق و تجربیات مفید گذشته جناب عالی، انتظار می‌رود با بکارگیری بهینه امکانات و منابع ستاد نسبت به ارتباط گیری موثر با رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری در حوزه‌های مختلف تخصصی، تبلیغ رویکرد‌های جدید ستاد در فضای مردمی و رسانه ای، ایجاد سازوکار‌های مناسب و موثر در بازنمایی سیاست‌ها و اقدامات، اداره امور فرهنگی درون سازمانی مجموعه ستاد و خانواده ایشان، هماهنگ سازی و ارتقای سطح اخبار تولیدی استان‌ها و دستگاه‌ها در موضوع امر به معروف و نهی از منکر و نیز فراهم سازی زمینه‌های ارتباطات بین الملل ستاد در عرصه‌های مختلف، اقدام موثر و شایسته را به عمل آورید».

علی قجری پیش از این مسئولیت‌های فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای مختلفی برعهده داشته است که از جمله آن‌ها «مدیر تولید محتوای کارگروه مطبوعات و رسانه بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (عج)»، «معاون ارتباطات و رسانه مجمع جهانی اساتید مسلمان دانشگاه ها»، «مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور» و «مدیر فرهنگی-هنری ستاد نشر و تبلیغ پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به جوانان اروپا» است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: انتصاب ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار