جشنواره عکس سونی با شرکت عکاسان بین‌المللی از بیش از ۱۹۵ کشور جهان برگزار شد و بهترین‌های این دوره انتخاب گردید.

بهترین عکس‌های جشنواره بین‌المللی عکس سونیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هرساله عکسان زیادی از سراسر جهان بهترین آثار خود را برای شرکت در جشنواره بین‌المللی عکس سونی ارسال می‌کنند.

هنرمندان خلاق همواره بهترین سوژه‌ها را برای عکاسی انتخاب می‌کنند و زوایای پیدا و پنهان طبیعت، حیوانات و روابط انسانی را به شکلی زیبا در قاب دوربین عکاسی قرار می‌دهند. جشنواره سونی یکی از ارزشمندترین جشنواره‌های عکس جهان است که علاوه بر ایجاد موقعیتی مناسب برای بسیاری از عکاسان جهان، فرصتی مفتنم برای تماشای تصاویری بسیار زیبا از نقاط مختلف کره زمین است.

آثار برنده عکاسان شرکت کننده در جشنواره عکس سونی در ده دسته معماری، پرتره، زندگی، خلاقیت، فرهنگ، طبیعت، جهان و حیات‌ وحش، عکس‌های خیابانی، سفر و چشم‌انداز معرفی شدند و طی مراسمی رسمی در ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ در لندن از آن‌ها تقدیر می‌شود.

در ادامه تعدادی از بهترین عکس‌های به نمایش در آمده در این جشنواره را مشاهده می‌کنید:

بهترین عکس‌های جشنواره بین‌المللی عکس سونی

 عکس فوق از این فضانورد، غواص و یا خلبان متعلق به جمهوری چک در لحظه‌ای ناب و باورنکردی ثبت شده است. بیننده هیچگاه نمی‌تواند احساس مرد یا زنی که زیر این لباس است را تجربه کند. این عکس در دسته خلاقیت به عنوان بهترین اثر انتخاب شد.


بهترین عکس‌های جشنواره بین‌المللی عکس سونی

پان جیانهوآ از کشور چین عکاس این اثر زیبا است. هنرمند لحظه‌ای از نمایش باستانی شکارچی سایه‌ها را در قاب دوربین خود قرار داده است. هنر نمایشی شکارچی سایه‌ها در چین، سابقه‌ای بیش از ۲۰۰۰ سال دارد.


بهترین عکس‌های جشنواره بین‌المللی عکس سونی

رقابت بین دو مرغ دریایی برای شکار این ماهی تجربه باورنکردنی عکاس انگلیسی در مناطق شمالی کشور خود است. این تصویر به زیبایی جنگ هر روزه برای بقا در طبیعت را به نمایش گذاشته است. عکس این هنرمند انگلیسی بهترین اثر در دسته طبیعت انتخاب شد.


بهترین عکس‌های جشنواره بین‌المللی عکس سونی

رودخانه منتهی به سد نیسکوآلی در نزدیکی‌های واشنگتن در ایالات متحده آمریکا مسیر خود را از میان ده‌ها هزار درخت قطع شده در این منطقه باز می‌کند. این عکس در وهله اول تصویری ناراحت کننده از محیط زیست طبیعی را نشان می‌دهد، ولی در نگاهی دقیق‌تر هدف عکاس که همان توجه بیشتر به طبیعت است را بیان می‌کند. این تصویر بهترین عکس در دسته چشم‌انداز است.


بهترین عکس‌های جشنواره بین‌المللی عکس سونی

تصویری زیبا از خلیج فارس! محمد میرزا از کشور کویت صاحب این اثر دیدنی است. منطقه خلیج فارس با داشتن مناظر بسیار دیدنی همواره یکی از بهترین مکان‌ها برای عکاسی بوده است. این تصویر از فراز خلیج فارس و از آسمان ثبت شده است.


بهترین عکس‌های جشنواره بین‌المللی عکس سونی

هنرمندان کشور میانمار برای شرکت در مراسم رقص ملی این کشور آماده می‌شوند. این مراسم هر ساله در تاریخی خاص در محلی میان جنگل‌های شمالی این کشور برگزار می‌شود. لباس‌های زیبا و رنگارنگ هنرمندان توجه مخاطب این عکس را به خود جلب می‌کند.


بیشتر بخوانید: تصاویری زیبا و منحصر به فرد از کره ماه


انتهای پیام/

تصاویری زیبا از آثار برجسته جشنواره عکس سونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.