فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری ۲ سارق و کشف ۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۲ سارق در خدابندهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ علی تقی لو فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان خدابنده، تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی صحنه‌های سرقت و بازبینی دوربین‌های مستقر در مناطق و انجام تحقیقات پلیسی ۲ سارق با هویت معلوم شناسایی با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال شدند.

سرهنگ تقی لو ادامه داد: سارقان با ارائه ادله و شواهد مطمئنه به ۴ فقره سرقت شامل ۲ فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت مزارع و باغات و یک فقره سرقت از اماکن متبرکه مسجد اعتراف واموال مسروقه از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی توصیه‌های پیشگیری از سرقت به شهروندان داشتند: هنگام خروج از منزل تنها به قفل نمودن درخروجی اکتفا نکرده، کلیه در‌های داخلی ساختمان اعم از در پشت بام، هال، اتاق ها، آشپزخانه، حمام، حیاط خلوت و... را قفل نمائید؛ و کلید منزل خود را در دسترس افراد غیر مطمئن قرارنداده و از قراردادن کلید در زیر جاکفشی، داخل کفش ویا سایر نقاط قابل دسترسی خودداری نمائید.
 
انتهای پیام/ن
 

دستگیری سارقان در خدابنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.