رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان به همراه رئیس واحد بین‌الملل چابهار در سفر به کشور عمان از بستر مناسب برای راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در این کشور خبر داد.

 مسیر راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد عمان هموار استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان سلطانعلی میر با اشاره به نقاط مشترک فرهنگی، فکری و اجتماعی سیستان و بلوچستان و مردم کشور عمان اظهار داشت: جلسه‌ای عمومی با مردم شهر مسقط برگزار و پیرامون بستر‌های مناسب برای ایجاد مرکز آموزش عالی تبادل نظر انجام شد.

وی افزود: دیدار با اشخاص اثرگذار، صاحبان شرکت‌ها و موسسه‌های خصوصی و تبادل نظر با استادان ایرانی و فرهیختگان دانشگاهی این کشور برای افتتاح مرکز آموزش عالی در شهر مسقط اعلام آمادگی از سوی آنان دریافت شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از رایزنی‌های لازم برای جذب دانشجو با شرکت‌های خصوصی خبر داد و از دیگر برنامه‌های سفر به کشور عمان برای راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در این کشور را جلسه‌ای عمومی با مردم و نخبگان عنوان کرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه با وجود اشتراکات فراوان فکری و فرهنگی بین مردم دو کشور ایران و عمان زمینه لازم برای همکاری متقابل را فراهم کرده و تاکنون تعاملات خوبی با مردم این کشور انجام شده و در این سفر بررسی پایه‌ای، مردمی و تبادل نظر با بخش خصوصی در راستای راه‌اندازی واحد عمان صورت پذیرفته است.

میر گفت: پس از انجام این مذاکرات و ارائه گزارش نهایی، با هماهنگی سازمان مرکزی و امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی توافق‌نامه نهایی امضا می‌شود.

انتهای پیام/گ

مسیر راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد عمان هموار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار