مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: لازم است رسانه‌ها حساسیت ویژه‌ای به معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در جلسه کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر با اعلام این خبر افزود: نظارت بر عملکرد نهادهای مختلف و بخش خصوصی درگیر در ستاد خدمات سفر به صورت ویژه پیگیری می شود.

وی بیان کرد: بخش خصوصی به ویژه اصناف و بازاریان باید به این موضوع توجه کنند که استان ما یک استان گردشگری است و باید در ایام عید از مسافران و گردشگران پذیرایی کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در جلسه کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری‌های ستاد خدمات سفر بیان کرد: با کمک بخش خصوصی در چهار ورودی شهر اردبیل محل هایی برای استراحت و پذیرایی از مسافران انجام خواهد گرفت.

فلاحی تاکید کرد: رونق بومگردی و توجه به ارایه خدمات گردشگری به شیوه های سنتی جزء اولویت های ما در ایام نوروز است.

وی همچنین در جلسه کمیته خدمات حمل و نقل ستاد خدمات سفر، تصریح کرد:ستاداجرايي خدمات سفر عرصه همگرايي  تمام دستگاهها و ارگانها و نهادهای استان اردبیل براي افزايش رضايتمندي گردشگران وميهمانان نوروزي و رونق اقتصاد گردشگري دراستان است.

انتهای پیام/ع

رونق اقتصاد گردشگری در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.