عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:هدفی که دنیای استکبار به دنبال تحقق آن است انزوای مردم از صحنه انقلاب است.

مردم سرمایه نظام اسلامی هستند/استکبار به دنبال انزوای مردم از صحنه انقلاب استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم ولادت حضرت زهرا (س) در تربت حیدریه گفت: سرمایه همه نظام‌ها مردم هستند و چنانچه مردم از نظام خود پشتیبانی کنند آن نظام حفظ و برعکس عدم حمایت مردم باعث آسیب دیدن آن نظام می‌شود.

وی تصریح کرد: مهمترین خطری که امروز دنیای استکبار به دنبال تحقق آن در نظام اسلامی است انزوای مردم از صحنه انقلاب است و این خطر را با اهرم فشار اقتصادی نیز پیگیری می‌کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه قبل از برپایی نظام تاکنون دو حکومت اسلامی برپاشده، گفت: حکومت نخست توسط رسول مکرم اسلام (ص) به مدت ۱۰ سال در مدینه تشکیل شد که نتیجه آن این شد که بعد از ۵۰ سال از رحلت پیامبر (ص) و بر اثر بی بصیرتی مردم سر حسین بن علی (ع) بر نیزه‌ها رفت.
 
آیت الله خاتمی با اشاره به حکومت دوم صدر اسلام و خلافت پنج ساله امیر المومنین (ع) در کوفه افزود: سرنوشت حکومت حضرت علی (ع) هم این شد که مردم در زمان ایشان به وظیفه خود عمل نکردند و حضرت از مردم زمان خود خون دل‌ها خورد.

وی اساس هر توطئه را متوجه نفوذی‌ها دانست و تصریح کرد: واقعه عاشورا معلول کار نفوذی‌ها بود و اگر امروز می‌بینیم رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها تاکید می‌کنند مراقب رخنه‌ها و نفودی‌ها باشید بدان خاطر است که اسلام و مسلمین تجربه تلخ نفودی‌ها را بار‌ها دیده اند.

دشمن می‌خواهد مردم را از نظام جدا کند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مهمترین عاملی که نظام اسلامی صدر اسلام و نظام اسلامی امروز را تهدید می‌کند همان جریان نفوذی است که می‌بینیم گاهی سخنانی مطرح می‌شود که عربی‌ها و دشمنان نظام و اسلام از آن استقبال می‌کنند.

آیت الله خاتمی افزود: امروز نظام اسلامی ایران تنها نظام علوی در جهان است که حکومت آن پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) و شیعه اثنی عشری است و در مقابل رژیم‌های جنایتکار  آل سعود که به فرزند شش ساله رحم نمی‌کنند و رژیم جلاد یمن و آمریکا با اقتدار و صلابت ایستاده است.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد مردم را از نظام جدا کند و گامی هم که امروز برداشته و رئیس جمهور آمریکا به آن اذعان داشته فشار‌های اقتصادی سخت است که همین جا اعلام می‌کنیم این مردم معتقد به وعده الهی آنقدر مقاومت می‌کنند که ترامپ هم روسیاه شود.

امام جمعه موقت تهران خطاب به مسئولان کشور گفت: مسئولان بدانند که این کشور روز‌هایی دیده که چهار استان کشور گرفتار جنگ بوده، ۸ سال جنگ سخت تحمیلی را سپری کرده و روز‌هایی بوده که سیلو‌های این کشور را جارو کردند، اما با مدیریت جهادی مردم به راه عزتمند خود ادامه دادند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه تنها راه نجات کشور در مدیرت جهادی نهفته است، افزود: هرچند در سیستم اداری کشور مدیرانی لایق و جهادی هم حضور دارند، اما این موضوع باید شتاب بهتر و بیشتری داشته باشد که با نظارت جدی بر گرانی‌های افسار گریخته، گرانفروشان احساس امنیت نکنند.

وی تصریح کرد: این انقلابی که مردم چهل سال است آن را نگه داشته اند دشمن با آخرین ترفند خود یعنی فشار اقتصادی می‌خواهد مردم را از صحنه خارج کند و به فضل الهی با صبر و حمایت و شهامت این مردم وعده الهی محقق و انقلاب و نظام به راه پر افتخار خود ادامه خواهد داد.
 
انتهای پیام//ج.ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.