مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از جریمه ۳۶۳ میلیونی قاچاقچی سیگار در استان زنجان خبر و گفت:قاچاق سیگار بعد از پوشاک بیشترین کالای قاچاق کشف‌شده در استان زنجان است.

جریمه بیش از ۳۶۰ میلیونی قاچاقچی سیگار در زنجان/ قاچاق سیگار بعد از پوشاک بیشترین کالای قاچاق کشف‌شده در استان زنجان استمدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در حین گشت‌زنی و کنترل خودرو‌ها با مشکوک شدن به یک خودروی سواری با تعقیب و گریز این خودرو راننده را وادار به توقف کردند در بازرسی از این خودروی سواری تعداد ۹۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

ممیزی با بیان اینکه این محموله به صورت غیر قانونی وارد کشور شده بود افزود:پس از بررسی، در همین رابطه پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع داده شد.

وی ادامه داد:این شعبه با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نع دولت به پرداخت ۳۶۳ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه پوشاک بیشترین کالای قاچاق کشف‌شده در استان زنجان است ادامه داد: بعد از پوشاک قاچاق سیگار در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/ن
 


کشف ۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق در استان زنجان

برچسب ها: فاچاق ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.