فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسایی و دستگیری یک مامور قلابی با لباس نیروی انتظامی توسط ماموران کلانتری ۲۱ این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ فداء فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران کلانتری ۲۱ هنگام گشت زنی در سطح حوزه به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند که راننده این خودرو از محل متواری شد و یک دست لباس نظامی را به بیرون پرتاب کرد.

ماموران در یک اقدام ضربتی، این خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند و این فرد که یک متهم سابقه دار و تحت تعقیب پلیس آگاهی و مرجع قضایی نیز بود، به اخاذی از شهروندان تحت عنوان مامور نیروی انتظامی اعتراف کرد.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش مأموران انتظامی کلانتری ۲۲ دو سارق حرفه‌ای قطعات و محتویات داخل خودرو دستگیر و ۶۵ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ فداء با اشاره به شیوه و شگرد خاص این دو سارق از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌های عمومی و مکان‌های مناسب پارک و آن‌ها را به وسایل بازدارنده مجهز کنند.

این مسئول انتظامی همچنین از افزایش تیم‌های گشت و تدابیر خاص انتظامی همزمان با ایام پایانی سال بمنظور ارتقاء امنیت و پیشگیری از سرقت خبر داد و گفت: در همین راستا چندین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اجرا شده و این طرح‌ها بصورت هدفمند استمرار دارند.
انتهای پیام/ی

۶۵ فقره سرقت در پرونده سارقان حرفه‌ای قطعات و محتویات داخل خودرو

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار