مدیرعامل تشکل‌های قرآن و عترت اصفهان گفت: معتقدم که بخش عظیمی از کار به بودجه مربوط می شود و کمبود بوجه کار را با مشکل روبه رو می کند ولی خود قرآن سرمایه است و ما نباید از سرمایه معنوی قرآن غافل شویم.

جلسه هم اندیشی با حضور مدیر عامل و هیئت مدیره موسسات و خانه‌های قرآنی زیر نظر اتحادیه تشکل‌ها و موسسات قرآن و عترت استان اصفهان امروز صبح در دارالقران امام حسن مجتبی (ع) نایین برگزار شد.
 
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیرعامل تشکل‌های قرآن و عترت اصفهان  حسین خاکساری در جلسه هم اندیشی مدیران قرآنی گفت: معتقدم که بخش عظیمی از کار به بودجه مربوط می‌شود و کمبود بوجه کار را با مشکل روبه رو می‌کند، ولی خود قرآن سرمایه است و ما نباید از سرمایه معنوی قرآن غافل شویم.
 
وی با اشاره به تلاش‌های بی وقفه اتحادیه قرآن و عترت استان افزود: اتحادیه موسسات مردمی برای رفع مشکلات خانه‌های قرآنی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و تا حد امکان دسترسی مسئولان قرآنی را به امکانات آسان‌تر می‌کند.
 
مدیرعامل تشکل‌های قرآن و عترت اصفهان تاکید نمود: مدیران قرآنی به جای پرداختن به حاشیه‌ها به اصل ترویج فرهنگ قرآنی و مبارزه با تهاجم فرهنگی بپردازند.
 
خاکساری بیان نمود: دولت قرآن قوی‌ترین دولت است و می‌توانید در کنار کار قرآنی، کار‌های فرهنگی زیادی میتوان انجام داد.
وی در پایان با تاکید به اینکه توجه به معیشت مردم در اولویت قرار دارد و از این موضوع نباید غافل شد گفت: در کنار کار قرآنی می‌توانید اشتغال زایی و کارآفرینی هم داشته باشید و از پتانسیل واز این پتانسیل نیز استفاده کنید و زمینه معیشتی مردم را فراهم سازید.
 
سعید عابدین نژاد مسئول دارالقران امام حسن مجتبی (ع) در ادامه گفت: در زمینه قرآن و کار قرآنی مردم از مسئولین جلوتر هستند و در این زمینه هر اقدامی که صورت گرفته به همت خود مردم بوده و باز هم به تلاش خود ادامه خواهند داد.
در این جلسه که مدیران خانه‌های قرآنی شهر و روستای شهرستان نیز حضور داشتند هر یک به بیان مشکلات و کمبود‌های پیش روی کار خود پرداختند و عنوان نمود که کمبود بودجه و امکانات راه را ناهموار کرده و کار با سختی پیش می‌رود. 
 
انتهای پیام/م
 

اتحادیه موسسات مردمی برای رفع مشکلات خانه های قرآنی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند

 
 
برچسب ها: قرآن ، اخبارمذهبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.