هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران با برگزاری هفت بازی به اتمام رسید.

شکست وینگو در دربی کروات ها/ تداوم روز‌های سفید ملوان با پیروزی مقابل شهرداریبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز (دوشنبه) با برگزاری هفت بازی به اتمام رسید که در مهم‌ترین بازی صدرنشین رقابت‌ها متحمل شکستی سنگین از مس رفسنجان شد.

در نخستین بازی امروز کارون اروند خرمشهر در خانه خود مقابل شهرداری تبریز با تساوی بدون گل متوقف شد. با این نتیجه شاگردان هومن افاضلی ۲۲ امتیازی شده و در رتبه چهاردهم جدول باقی ماندند و شهرداری چی‌های تبریز هم با هدایت حیدر جعفری با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کارون رده سیزدهم را حفظ کند.

ملوان انزلی در ادامه روز‌های خوبش در نیم فصل دوم لیگ یک این بار موفق شد تیم قعر جدولی شهرداری ماهشهر را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. عباس عامری (۸۸) تک گل این بازی را برای تیم محمد احمدزاده به ثمر رساند تا انزلی چی‌ها با ۲۵ امتیاز روی پله دهم جدول بایستند. شهرداری ماهشهر هم که به تازگی مهدی پاشازاده را به عنوان سرمربی جذب کرده است با همان ۱۶ امتیاز قبلی اش در رده شانزدهم قرار گرفت.

خونه به خونه هم موفق شد در ورزشگاه خانگی خود با تک گل اسماعیل کیانی (۳) تیم مس کرمان را از سد راه بردارد و با رسیدن به امتیاز ۲۱ و حضور در رتبه پانزدهم فاصله امتیازی اش را با تیم‌های بالادستی کاهش دهد. کرمانی‌های ۳۱ امتیازی هم در همان رده ششم باقی ماندند.

قشقایی شیراز هم با همین نتیجه در دیدار خانگی خود مقابل بادران تهران به پیروزی رسید. محمد مهری (۵۲) تک گل این بازی را در ورزشگاه پارس میانرود به ثمر رساند تا شیرازی‌ها با ۳۱ امتیاز به رده هفتم صعود کنند و تیم فرهاد کاظمی هم با ۲۸ امتیاز و یک رده سقوط هشتم شود.

در حساس‌ترین بازی هفته مس رفسنجان با نتیجه عجیب ۴ بر یک گل گهر سیرجان صدرنشین را شکست داد تا روی تمام شایعاتی که در روز‌های اخیر درباره احتمال راه دادن میشو کریستوجوویچ، سرمربی رفسنجانی‌ها به هم وطن کروات خود یعنی وینگو بگوویچ مطرح شده بود از بین برود. اکبر صغیری (۳۵ و ۶۱- پنالتی) سجاد موسوی (۴۴) و کاظم حیات منش (۵۸) برای مس و مهرداد آوخ (۹۳) برای گل گهر در این دیدار گلزنی کردند. با این نتیجه مس رفسنجان ۲۴ امتیازی شد و در رتبه یازدهم قرار گرفت، اما گل گهر با وجود این شکست سنگین همچنان با ۴۲ امتیاز صدرنشین است.

نود ارومیه در زمین خود با تساوی ۲ بر ۲ مقابل فجر سپاسی شیراز متوقف شد تا با ۲۲ امتیازی شدن فرصت صعود به رده‌ای بالاتر از چهاردهمی را از دست بدهد. میلاد غریبی (۳۲- پنالتی) و محمد حسین کریم زاده (۴۱) برای تیم داود مهابادی و فرزاد محمدی (۴۵ و ۶۲- هر ۲ پنالتی) برای نود گلزنی کردند. فجر هم با ۲۶ امتیاز در همان رده نهم باقی ماند. جالب اینجاست نود با اخراج محمد زینالی و رضا نبی زاده ۹ نفره این دیدار را به اتمام رساند.

در آخرین بازی امروز هم شاهین شهرداری بوشهر و آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شاگردان عبدالله ویسی با ۳۹ امتیاز همچنان تیم دوم جدول باشند و آلومینیوم هم با هدایت فراز کمالوند ۳۷ امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد.


بیشتر بخوانید: اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد


انتهای پیام/

نتایج هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار