فجری‌ها مقابل نود ارومیه ۹ نفره در دیداری پرحاشیه، برد را با تساوی عوض کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته ۲۵ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور میهمان نود ارومیه بود که حاصل کار دو‌تیم در پایان ۹۰ دقیقه، تساوی ۲-۲ بود.

در نیمه نخست فجری‌ها با گل‌های دقایق ۳۶ و ۴۱ میلاد غریبی و محمد حسین کریم زاده از حریف پیش افتادند، ولی فرزاد محمدی در دقیقت ۴۵ نیمه نخست از روی نقطه پنالتی گل اول نود را به ثمر رساند.

در نیمه دوم نماینده فارس باز هم توپ و میدان را در اختیار داشت و محمد زینالی کاپیتان نود ارومیه از زمین مسابقه توسط داور اخراج شد تا تیم میزبان ده نفره به کار خود ادامه دهد.

در ادامه این مسابقه باز هم نود ارومیه با وجود داشتن یک یار کمتر از روی غفلت مدافعان فجر به یک پنالتی دیگر دست یافت تا باز هم فرزاد محمدی زننده گل اول، در دقیقه ۷۵ گل دوم را هم به ثمر برساند و میزبان را از یک شکست خانگی برهاند.

رضا نبی زاده دیگر بازیکن خود را هم با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شده دید تا این دیدار پرحاشیه با دو اخراجی برای تیم میزبان همراه باشد.

مهابادی سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در روزی که می‌توانستیم برنده بازی باشیم و شایستگی کسب پیروزی را داشتیم متاسفانه به کسب یک امتیاز رضایت دادیم، با اینحال از بازیکنان راضی هستم.

وی افزود: پس از زدن گل دوم نود ارومیه فشار بیشتری آورد که این موضوع بخاطر میزبانی طبیعی بود، اما بازیکنان باید کمی با تجربه‌تر عمل می‌کردند و در محوطه جریمه به راحتی به تیم حریف پنالتی نمی‌دادند که باید برای بازی‌های آینده روی این موضوع بیشتر کار کنیم.

شاگردان داوود مهابادی با این تساوی و ۲۷ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی دسته یک فوتبال کشور جای گرفتند و در هفته ۲۶، یکشنبه ۱۲ اسفندماه میزبان ملوان بندرانزلی خواهند بود.
انتهای پیام/م

تساوی فجر شهید سپاسی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار