مراسم ازدواج ۱۲۰ زوج جوان در دانشگاه تربیت مدرس به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم جشن ازدواج دانشجویی با حضور ۱۲۰ زوج دانشجو، صبح دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سالن جابر بن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

ازدواج ۱۲۰ زوج جوان در دانشگاه تربیت مدرس

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی فلاح‌رفیع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس در مراسم جشن ازدواج دانشجویی این دانشگاه که با حضور ۱۲۰ زوج جوان امروز برگزار شد؛ با اشاره به حدیثی از حضرت فاطمه (س) خطاب به زوج‌های دانشجو اظهار کرد: با آنکه می‌دانیم ائمه اطهار در قله و ما در دشت هستیم و راه بسیار طولانی را برای رسیدن به آن بزرگواران باید طی کرد، اما هرگز نخواهیم رسید.

ازدواج ۱۲۰ زوج جوان در دانشگاه تربیت مدرس

وی خطاب به زوج‌های جوان گفت: در حد توان حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) را در زندگی خود الگو قرار دهید تا پیوندتان ریشه‌دار با بنیانی مستحکم باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس با اشاره استحکام بخشی به زندگی مشترک افزود: ازدواج دانشجویی فرصتی استثنایی بوده و یک توفیق اجباریست؛ شما دانشجویان با وارد کردن علم در زندگی از آن به نحو احسنت استفاده می‌کنید.

ازدواج ۱۲۰ زوج جوان در دانشگاه تربیت مدرس

فلاح‌رفیع در پایان با آرزوی خوشبختی برای زوج‌های دانشجو بیان کرد: امیدوارم حاصل این پیوند‌های مقدس، فرزندان صالح و سالم باشد.

انتهای پیام/

برگزاری جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
چقدر سنشون بالاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
خوش به حالشون، من که قید ازدواج رو زدم انقدر که تو زندگیم مشکل دارم.
آخرین اخبار