بازیکنان تیم فوتبال سایپا تهران با وجود انتخاب سرپرست جدید باشگاه بازهم به اعتصاب خود ادامه دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  باشگاه سایپا این روزها یکی از بحرانی ترین دوران حضورش در فوتبال ایران‌‌ را پشت سر می گذارد.

پس از استعفاء رضا درویش از مدیرعاملی این باشگاه جواد سلیمانی (مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا) مصطفی مدبر (مدیر اسبق شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی) را به عنوان سرپرست باشگاه سایپا و جانشین درویش انتخاب کرد.

برهمین اساس قرار بود مدبر امروز (دوشنبه) به زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی رفته و پس از جلسه او با بازیکنان و اعضای کادرفنی سایپا، شاگردان علی دایی هم به اعتصابشان پایان دهند.

بازیکنان سایپا ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز به زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی رفتند اما خبری از سرپرست جدید باشگاه نشد و حتی علی دایی هم در محل تمرین تیمش شرکت نکرد تا اعتصاب بازیکنان این تیم ادامه یابد.

حال باید دید علی دایی که ارتباط خوبی با رضا درویش، مدیرعامل سابق باشگاه سایپا داشت برای همکاری با مدبر به تعامل می رسد یا خیر؟

سایپا پنج شنبه هفته جاری در چارچوب دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر به مصاف پارس جنوبی جم برود و با این روند احتمال دارد این تیم مانند بازی با تراکتورسازی پیش از بازی شاگردان مهدی تارتار هم تمرین تاکتیکی انجام ندهد.


بیشتر بخوانید

سایپا مدبرانه از اعتصاب خارج شد

 مصطفی مدبر سرپرست شرکت فرهنگی ورزشی سایپا شد


انتهای پیام/

شاگردان دایی باز هم تمرین نکردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار