دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اهانت هواداران استقلال به رشید مظاهری تخلف است و پس از دریافت گزارش بازی این تیم با ذوب آهن به تخلف مذکور رسیدگی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان دیدار روز گذشته تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان که با برتری ۳ بر صفر شاگردان وینفرد شفر به اتمام رسید، هواداران تیم استقلال اهانت های زیادی نسبت به محمد رشید مظاهری، دروازه بان ذوب آهن انجام دادند و امروز (دوشنبه) هم روابط عمومی باشگاه اصفهانی در اطلاعیه ای اعلام کرد: این باشگاه در حال تهیه شکایتی برای ارسال به کمیته انضباطی در جهت رسیدگی به حرکت ناشایست هواداران استقلال است و امید دارد کمیته انضباطی برخورد درستی با این حرکت داشته باشد.

برای پیگیری این موضوع با حسین عبداللهی، دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفتگویی انجام دادیم که او اظهار داشت: تاکنون گزارش بازی روز گذشته را دریافت نکرده ایم اما هر زمان این گزارش را دریافت کنیم تخلف هواداران استقلال را رسیدگی خواهیم کرد. روال کار کمیته انضباطی این است که از باشگاه متخلف می خواهد دفاعیاتش را به کمیته انضباطی ارسال کند و پس از دریافت دفاعیات بررسی های لازم را انجام داده و نظرمان را اعلام می کنیم. در صورتی که در گزارش بازی استقلال - ذوب آهن تخلف هواداران استقلال قید شده باشد از این باشگاه می خواهیم دفاعیات خود را ارائه بدهد، اما اگر ظرف مدتی که به استقلال می دهیم دفاعیاتی از این باشگاه دریافت نکنیم خودمان برای صدور رای اقدام می کنیم.

او درباره اینکه با توجه به تکرار چنین رفتارهایی از سوی هواداران استقلال در طول فصل آیا احتمال دارد کمیته انضباطی برای نخستین بار در لیگ هجدهم این باشگاه را به برگزاری یک بازی بدون حضور تماشاگران محکوم کند یا خیر، گفت: با توجه به آئین نامه کمیته انضباطی درباره صدور رای متناسب با این تخلف اقدام می کنیم اما طبق همین آئین نامه نباید درباره پرونده ای که در جریان است صحبت کنیم چه رسد به اینکه تاکنون گزارش بازی استقلال- ذوب آهن به کمیته انضباطی ارسال نشده است.

عبداللهی ادامه داد: اگر شکایت باشگاه ذوب آهن به کمیته انضباطی برسد در راستای اتفاق هایی که در دیدار استقلال و ذوب آهن رخ داد به شکایت این تیم هم رسیدگی می کنیم.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره انتقادهای اخیر محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی و اعتقاد او به تبعیض قائل شدن بین تیم های لیگ برتری اظهار داشت: من اطلاعی از اظهارات اخیر زنوزی ندارم اما به هر حال اعضای کمیته انضباطی پاسخ مناسبی برای این اظهارات خواهند داشت. اگر او ابهامی نسبت به آرای کمیته انضباطی داشته باشد وظیفه مان است نسبت به رفع این ابهام ها اقدام کنیم. 


بیشتر بخوانید

استقلال ۳ - ذوب آهن صفر/ شکست سنگین شاگردان علی منصور مقابل آبی پوشان در آزادی

آذری: استقلال امروز بهتر از ما بود/ ۳۰۰ میلیون از طلب فروش تبریزی باقی مانده است


انتهای پیام/

اظهارات عبداللهی درباره صحبت های زنوزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
شش تایی هست دیگه کاریش نمیشه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
واقعا جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
كميته انضباطي كه طرفداري ميكنه از پرسپوليس
آخرین اخبار