کارشناس هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت:احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن موقتی مسیل‌ها در نواحی مرکزی و جنوبی استان پیش بینی شده است.

احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن موقتی مسیل‌ها در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان وبلوچستانعلی ملاشاهی کارشناس هواشناسی استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی با عنایت به پیش بینی ورود سامانه بارشی روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه رگبار ملایم تا متوسط و رعدوبرق در نواحی مرکزی استان (بزمان، خاش، ارتفاعات شمال ایرانشهر) وجود دارد.

وی در ادامه افزود: جمعه و شنبه بارش گسترده‌تر شده و در غالب نقاط استان رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود و در برخی نقاط نواحی مرکزی و جنوبی احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن موقتی مسیل‌ها وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان گفت: بعدازظهر چهارشنبه تا شنبه در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی استان وزش باد شدید (۶۰ تا ۸۰ گاهی بیش از ۸۰ کیلومتر برساعت) انتظار می‌رود و در نقاط مستعد سبب خیزش گردوخاک خواهد شد.

وی  در پایان گفت: از بعداز ظهر امروز دوشنبه تا عصر سه شنبه و همچنین طی روز‌های جمعه و شنبه وزش باد روی دریای عمان شدید برآورد می‌شود و دریا مواج و متلاطم خواهد بود.

انتهای پیام/ع

جاری شدن روان آب و سیلابی شدن موقتی مسیل‌ها

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار